Virgin Mobile Gigadaje!

Gigadaje
To już pewne! W Virgin Mobile masz jeszcze więcej wszystkiego – minut, sms-ów i oczywiście Internetu! To wszystko w nowej ofercie, z której powinieneś skorzystać. Dlaczego?

Za 25 zł dostajesz giga dużo!  

W naszej nowej ofercie GIGADAJE na kartę dostajesz nielimitowane rozmowy do wszystkich i na stacjonarne, SMS-y i 15 GB Internetu. To z pewnością pozwoli Ci bez ograniczeń szperać w sieci.

A w abonamencie jeszcze więcej!

Jeśli nie chcesz pamiętać o doładowaniach i płacić stałą kwotę, a dodatkowo zyskać dużo więcej to warto wybrać jedną z dostępnych ofert w abonamencie – Plan 1, Plan 2 lub Plan 3. Co w nich otrzymasz? To proste:

  • PLAN 1 (19 PLN): nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych (poza stacjonarnymi), nielimitowane SMS-y, 9GB danych (w tym 1,23 w roamingu w Strefie Euro)
  • PLAN 2 (29 PLN): nielimitowane rozmowy na stacjonarne i do wszystkich sieci komórkowych, nielimitowane SMS-y i MMS-y, 20GB danych (w tym 1,87 w roamingu w Strefie Euro)
  • PLAN 3 (39 PLN): nielimitowane rozmowy na stacjonarne i do wszystkich sieci komórkowych w Polsce i UEnielimitowane SMS-y i MMS-y w Polsce i UE30GB danych (w tym 2,52 w roamingu w Strefie Euro) opłata aktywacyjna: 99 PLN

Wszystko to w umowie na 24 miesiące.

 

Dla rodziny też coś przynosimy

Jeśli chcesz płacić mniej za kolejne numery możesz w dalszym ciągu łączyć się w grupy od dwóch do pięciu numerów. Możecie to zrobić korzystając z naszego Planu 2 na 24 miesiące. Wówczas każdy kolejny numer dołączysz za połowę ceny! Ale to nie wszystko! Takich grup możesz mieć nawet 4, co łącznie daje nawet do 16 numerów za połowę ceny. A do tego masz nielimitowane rozmowy do wszystkich i na stacjonarne, SMS-y, MMS-y oraz 20 GB Internetu.

Jak skorzystać z nowych ofert?

Aktywacja oferty GIGADAJE na kartę jest bardzo prosta. Wystarczy kupić nowy starter lub przejść z obecnej taryfy na kratę wpisując kod *222*25#. Możesz ją również aktywować za pośrednictwem własnego konta w Virigin Mobile.

Aby skorzystać z oferty na abonament wystarczy skontaktować się Centrum Miłej Obsługi Klienta Virgin Mobile, zlecić zmianę za pośrednictwem kanału on-line lub udać się do jednego z punktów sprzedaży i podpisać umowę lub aneks.

 

 

 

 

 

 

źródło: virgin mobile

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *