Naprawa telefonu w godzinę. Tylko w nowym Premium Service Plaza firmy Samsung

Teaser

Najnowocześniejszy i największy serwis urządzeń marki Samsung został dziś oficjalnie uruchomiony w Warszawie. Na blisko 500 m² powierzchni zlokalizowanej w kompleksie biurowym Warsaw Spire, użytkownicy i miłośnicy marki Samsung błyskawicznie naprawią swój telefon komórkowy, a przy okazji będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami. Wśród wielu udogodnień, jest dostępna  również obsługa osób głuchych za pomocą aplikacji Migam. Klienci będa mogli korzystać z serwisu od poniedziałku 18 kwietnia.

Premium Service Plaza to, dzięki wyjątkowemu połączeniu punktu serwisowego, sklepu i ekspozycji wystawienniczej nowa jakość w obsłudze klienta. W jednym miejscu zostały zgromadzone najnowocześniejsze technologie Samsung oraz doświadczeni eksperci i doradcy. Najważniejszym czynnikiem wyróżniającym Premium Service Plaza jest usługa naprawy telefonów komórkowych w godzinę.

Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość awarii telefonów komórkowych to drobne usterki, które można usunąć w mniej niż godzinę. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z firmą SPB Services, europejskim liderem w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych jesteśmy w stanie wprowadzić zupełnie nowy standard obsługi klienta i naprawiać większość ustarek właśnie w godzinę – powiedział Jarosław Orski, Szef Serwisu Samsung Electronics Polska.

W nowym serwisie klienci mogą nie tylko naprawić lub zgłosić usterkę swojego urządzenia, ale także zapoznać się z najnowszymi produktami globalnej marki. Do bezpośredniego testowania będą dostępne najnowsze modele telefonów komórkowych, tabletów, czy telewizorów. W specjalnych strefach odwiedzający mogą zapoznać się także np. z wirtualną rzeczywistością i przenieść się do innego miejsca za pomocą gogli Gear VR. Samsung proponuje bardzo ciekawą usługę grawerowania grafiki na akcesoriach, tzw. coverach. Klienci będą mogli spersonalizować swoje akcesoria jednym z wybranych symboli lub według własnej propozycji, obserwując na żywo proces grawerowania na ekranie monitora.

Aby umilić czas oczekiwania na naprawiany telefon, w Premium Service Plaza jest dostępnaspecjalna strefa rozrywki dla dzieci i dorosłych. To duże udogodnienie dla osób, które akurat nie mają z kim zostawić dziecka lub po prostu sami chcą jak najmilej spędzić czas w oczekiwaniu na realizację naprawy. Dodatkowym ułatwieniem już wkrótce będzie system rezerwacji pozwalający umówić wizytę w terminie wybranym przez klienta oraz przyspieszyć obsługę na miejscu.

Naszym celem było stworzenie miejsca, które będzie maksymalnie przyjazne dla odwiedzających, dlatego oprócz wszelkich udogodnień natury technologicznej, dołożyliśmy starań, aby serwis mógł być odwiedzany przez osoby niepełnosprawne ruchowo i głuche. Pomagać nam w tym będzie aplikacja Migam, którą wprowadziliśmy do naszego systemu obsługi klienta kilka miesięcy temu – dodaje Jarosław Orski.

Ciekawym rozwiązaniem jest strefa szkoleń, w której w przyszłości będą organizowane spotkania i szkolenia produktowe dla wszystkich zainteresowanych osób.

Premium Service Plaza w liczbach:

  • adres: Warsaw Spire bud. C, Plac Europejski 2, Warszawa
  • godziny otwarcia: poniedziałek – piątek: 9.00 – 19.00; sobota – niedziela: 10.00 – 17.00;
  • powierzchnia – 500 m²;
  • liczba pracowników – 15;
  • 1 recepcja główna;
  • 3 stanowiska konsultacji;
  • 7 stanowisk technicznych
  • Ponad 20 miejsc w strefach.

O SPB Services

SPB jest europejskim liderem w łączeniu ubezpieczeń i serwisu dla ponad 100 największych marek w 12 krajach, takich jak Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Maroko, Polski, Portugalii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Tunezji. SPB jest firmą rodzinną, założoną
w 1965 roku, oferującą unikalne doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu programami ubezpieczeń indywidualnych, rozbudowy gwarancji i usług związanych z produktami bankowymi, telefonów komórkowych i urządzeń gospodarstwa domowego. Ten unikalny łańcuch umiejętności umożliwia klientom SPB tworzenie wartości i wzmacnia lojalność wobec marki. SPB Services jest spółką zależną od SPB Group, specjalizującą się w diagnostyce, naprawie, wymiany i wycenie urządzeń i nowych technologii. SPB Services działa głównie we Francji, Polsce i Tunezji.

 

Źródło: samsungmedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *