Dostęp mobilny i stałyInternet

Ochrona Internetu dla klientów światłowodu w Play

W dobie powszechnego dostępu do cyfrowych usług bezpieczeństwo w internecie jest priorytetem, który Play bardzo dobrze rozumie. Dlatego fioletowy operator rozszerza ofertę usług zwiększających ochronę w sieci wprowadzając usługę skierowaną do klientów światłowodu.

Internet to narzędzie dające wiele możliwości i korzyści – od rozrywki po zakupy i bankowość online. Jednak nie wszyscy użytkownicy zdają sobie sprawę z tego, że cyberoszuści nieustannie doskonalą swoje metody, wykorzystując technologię i naszą nieuwagę, by wyłudzać dane czy dostęp do wrażliwych informacji.  Play, w trosce o swoich klientów, wprowadza nową usługę Ochrona Internetu, z którą każdy użytkownik światłowodu może się poczuć bezpiecznie.

Ochrona Internetu – bezpieczne korzyści

Usługa podnosi bezpieczeństwo w sieci podczas korzystania z usług Play. Sprawdzi się zarówno u osób, które nie czują się pewnie w świecie technologii, jak i rodzin, które potrzebują ochrony na kilku urządzeniach. Docenią ją także osoby, które często korzystają z zakupów online, bankowości internetowej czy mediów społecznościowych. Do najważniejszych jej funkcji należą:

  • całodobowy monitoring urządzeń – błyskawiczne alerty o kradzieży danych osobowych i wycieku danych z usług czy portali. Dodatkowo, użytkownicy otrzymują praktyczne porady, jak reagować w takich sytuacjach;
  • ochrona przed złośliwym oprogramowaniem – automatyczne wykrywanie i usuwanie złośliwego oprogramowania zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych;
  • ochrona Wi-Fi – wykrywanie niebezpiecznych sieci Wi-Fi. System kieruje użytkownika do włączenia VPN, zapewniając prywatność i bezpieczeństwo;
  • ochrona bankowości – dodatkowa warstwa zabezpieczeń blokująca dostęp do fałszywych stron oraz specjalne powiadomienie potwierdzające autentyczność strony bankowej;
  • ochrona przed phishingiem – skuteczne blokowanie phishingu i złośliwych witryn wyłudzających dane osobowe.

Sposoby aktywacji i instalacja

Aby aktywować aplikację Ochrona Internetu, wystarczy skontaktować się z infolinią Play lub odwiedzić najbliższy salon sprzedaży operatora i postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Klienci podpisujący umowę na światłowód mogą wybrać opcję z 24-miesięcznym zobowiązaniem w cenie 10 zł miesięcznie. Usługa jest również dostępna bez umowy terminowej – można ją wykupić w dowolnym momencie za 15 zł miesięcznie. Rozwiązanie umożliwia ochronę aż 5 urządzeń, co zapewni kompleksowe bezpieczeństwo w sieci dla całej rodziny.

Szczegóły oferty można znaleźć na stronie play.pl, pod numerem 813 813 813 oraz w salonach.

Źródło: Play materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *