Huawei Cares to bezpłatna roczna ochrona ekranu
Nawet najzręczniejsze dłonie czasem zawodzą – ponad 40%* z nas zdarzyło się uszkodzić ekran smartfona w ciągu ostatnich 2 lat. Huawei rozumie, jak ważny jest komfort codziennego korzystania z flagowego urządzenia bez obawy o koszty ewentualnych napraw. Z tego też powodu dla serii P30 przygotowano specjalną usługę Huawei Cares.
Smartfony Huawei P30 Pro, P30 lub P30 lite, kupione między 8 lipca a 31 lipca tego roku, otrzymają dedykowaną ochronę serwisową. Każdy użytkownik będzie miał 12 miesięcy na jednorazowe skorzystanie z bezpłatnej naprawy stłuczonego ekranu lub uszkodzonej tylnej obudowy. Aby skorzystać z usługi Huawei Cares trzeba dokonać rejestracji zakupionego smartfonu w aplikacji HiCare do 31 lipca.
* Na podstawie badań przeprowadzonych przez ośrodek Ipsos na zlecenie Huawei
REGULAMIN USŁUGI
1 Tylko klienci którzy kupią telefon Huawei P30 / P30 Pro / P30 lite, mogą jednorazowo skorzystać z usługi;
2 Huawei nie ponosi odpowiedzialności za działania i zdarzenia wywołane nieprzewidywalnymi i nieuniknionymi przyczynami, takimi jak siły natury itp.
3 Wymiana urządzenia na nowe nie powoduje przedłużenia ochrony na ekran i / lub tylnej obudowy.
4 Jeśli wyświetlacz zostanie uszkodzony (HUAWEI CARES jest aktywny) oraz telefon wykazuje usterkę:
•usterka telefonu zostanie naprawiona w ramach gwarancji, jeżeli jest to usterka objęta gwarancją: telefon będzie naprawiony bezpłatnie, a wyświetlacz w ramach Pakietu.
•usterka telefonu nie będzie podlegać naprawie gwarancyjnej: telefon może zostać naprawiony odpłatnie, a wyświetlacz bezpłatnie w ramach Pakietu.
5 Wymiana wyświetlacza nie powoduje utraty gwarancji na telefon.
6 Jeżeli zarówno tylna obudowa i wyświetlacz zostaną uszkodzone w tym samym czasie, a urządzenie ma aktywowany pakiet HUAWEI CARES, ochrona obejmuje bezpłatną wymianę zarówno ekranu, jak i tylnej obudowy. Ochrona obejmuje również uszkodzenie wyłącznie ekranu lub wyłącznie tylnej obudowy – przy czym ochrona obejmuje wyłącznie jedną naprawę.
7 Ochrona ekranu i / lub obudowy nie obejmuje:
•uszkodzeń powstałych w wyniku celowego działania
•uszkodzeń wynikających z normalnego użytkowania jak zadrapania i rysy
•urządzeń, których nie kupiono i nie zarejestrowano w aplikacji HiCare w terminie 8 lipca – 31 lipca 2019
źródło: huawei
Zawsze to jakiś dodatkowy bonus. Niemniej osobiście bez silikonowego etui swojego telefonu nie noszę.