Więcej czasu na ważne historie – Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które realnie mogą wpłynąć na naszą rzeczywistość. W związku z tym termin zgłoszeń zostaje wydłużony do 30 czerwca. Zaś zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się we wrześniu.
W T-Mobile zdajemy sobie sprawę, że ważne zmiany wymagają czasu – polaryzacja polskiego społeczeństwa i burzenie barier to tematy, nad którymi trzeba szczególnie się pochylić i skupić przy analizie kontekstu, znalezieniu nowej perspektywy i opracowaniu tematu. Wierzymy, że tylko wtedy powstaną rzetelne materiały, które realnie będą miały wpływ społeczny. Chcemy stworzyć uczestnikom komfortowe warunki do pogłębionej pracy nad sprawami, które wymagają wrażliwości i refleksji.
Od początku naszym priorytetem w konkursie Voice Impact Award jest jakość przesyłanych zgłoszeń. Wydłużenie terminu to wyraz zaufania do uczestników – zarówno tych, którzy już pracują nad swoimi tekstami i chcą je dopracować, jak i tych, którzy potrzebują dodatkowego czasu, by stworzyć coś naprawdę wartościowego. To także szansa dla nowych uczestników, którzy dowiedzieli się o konkursie z opóźnieniem, dzięki czemu będą mogli również przesłać swoje zgłoszenia. Wszyscy będą mieli na to odpowiednio dużo czasu, bowiem termin wydłużony został do 30 czerwca.
Realny wpływ, realne nagrody
Aby wziąć udział w Voice Impact Award, należy napisać nowy tekst – reportaż, artykuł newsowy, wywiad lub felieton, który pokazuje przykłady przełamywania barier społecznych, kulturowych, technologicznych lub komunikacyjnych. To nie muszą być globalne wyzwania – wystarczy opisanie niezauważonego wcześniej zjawiska lub przedstawienie nowego spojrzenia na dobrze znany problem. Tematem prac mogą być konkretne inicjatywy, rozwiązania, osoby, organizacje lub innowacyjne projekty, które realnie zmieniają naszą rzeczywistość. Zgłoszenia można przesyłać przez formularz na stronie konkursowej.
Przypominamy, że do zdobycia są atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe o łącznej wartości ponad 80 tys. zł, jak również szansa na szeroką ekspozycję w prestiżowych, ogólnopolskich mediach, bowiem zwycięskie prace zostaną opublikowane i wypromowane w mediach partnerujących konkursowi (Dziennik Gazeta Prawna, Forbes, Gazeta Wyborcza, Newsweek, Onet.pl, Polityka, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wirtualnapolska.pl i XYZ.pl). Przewidziane są też nagrody rzeczowe dla studentów – autorzy trzech najlepszych prac otrzymają „zestawy startowe dziennikarza”, na które składają się iPad Pro 11 cali, Wi Fi + Cellular, 256 GB oraz roczna subskrypcja Perplexity Pro.
Więcej informacji o konkursie oraz regulamin dostępne są na stronie Voice Impact Award.
T-Mobile materiały prasowe