FintechNa czasie

125 mld złotych w transakcjach internetowych 2023.

Firmy prześcigają się w metodach płatności. Innowacyjna zmiana w Mangopay. Implementacja BLIK i wzmocniona pozycja w Polsce

Mangopay dostarcza modułową infrastrukturę płatniczą platformom handlowym. Z początkiem drugiego kwartału, rozszerzył działalność na polskim rynku przez implementację płatności mobilnych BLIK. Współpraca ma na celu zwiększenie dostępności najpopularniejszej metody płatności w polskich kanałach sprzedaży e-commerce.

Obecnie platformy zakupowe prześcigają się w metodach pozyskiwania nowych klientów. Kartą przetargową jest łatwa, bezpieczna i ogólnodostępna metoda płatności. Poprawia to współczynniki konwersji i pozytywnie wpływa na ogólne doświadczenia związane z zakupami. Rozwiązaniem najczęściej używanym i wciąż zyskującym na popularności w Polsce jest lokalny BLIK.

W 2023 roku płatności w  e-commerce stanowiły ponad połowę wszystkich transakcji BLIK. Zgodnie z danymi Statistia, płatności były używane w sklepach internetowych 921 milionów razy, co stanowi wzrost o 29% w stosunku do 2022 roku. W 2023 r. wartość transakcji internetowych osiągnęła 125,6 mld zł, podczas gdy rok wcześniej wynosiła 89,2 mld zł. Zatem bardzo widoczny jest wykładniczy wzrost popularności BLIKA i jednocześnie wzrost zapotrzebowania na to rozwiązanie.

Implementacja BLIKA, najpopularniejszej metody płatności w Polsce, oznacza, że jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do wspierania polskich klientów. Z radością rozszerzamy naszą ofertę dla obecnych i potencjalnych klientów w Polsce i cieszymy się, że nasza infrastruktura płatnicza będzie towarzyszyła im na co dzień. – opowiada Piotr Ostaszewski, Business Development Manager w Mangopay.

Współpraca pomiędzy Mangopay a BLIKIEM ma przybliżyć rozwiązanie konsumentom na platformach, na których usługa nie była dotychczas dostępna.

O marce Mangopay

Utworzona w 2013 roku firma Mangopay umacnia ekosystem platform internetowych, dzięki swojej unikalnej i wszechstronnej infrastrukturze płatniczej. Zbudowana na bazie programowalnego rozwiązania e-portfela, kompleksowa infrastruktura Mangopay zaspokaja potrzeby płatnicze wszystkich użytkowników platform (sprzedawców i konsumentów), zapewniając całkowitą elastyczność integracji i systemu pracy dla każdego modelu biznesowego.

W marcu 2023 roku Mangopay zdobyło nagrodę Best Platform and Marketplace Provider w konkursie Merchant Payments Ecosystem (MPE) Awards za świadczenie usług płatniczych najwyższej jakości dla marketplace’ów i platform. Natomiast w październiku 2023 roku Mangopay zostało uznane za jedną z najbardziej obiecujących firm zajmujących się płatnościami transgranicznymi przez FXC Intelligence. Więcej informacji na stronie internetowej: www.mangopay.com.

Źródło: Mangopay materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *