GSMOperatorzy GSM

Plush ma już ponad milion klientów i rozdaje miliony gigabajtów – po 100 GB na głowę!

Choć dla Plusha każda okazja do świętowania jest dobra, to tym razem jest ona wyjątkowa. Plush ma już 1 milion klientów. Z tej okazji marka przygotowała specjalną niespodziankę – miliony gigabajtów – po 100 GB na głowę – do rozdania dla swoich użytkowników. Natomiast osoby, które zdecydują się na zakup oferty z wybranymi smartfonami dostaną w prezencie słuchawki za 1 zł.

Plush rozdaje miliony gigsów

Po ponad siedmiu latach na rynku Plush ma powody do świętowania – z jego usług korzysta już ponad 1 milion klientów. Prezent w postaci aż 100 GB otrzymają wszyscy, którzy korzystają z Plusha – zarówno z ofert abonamentowych, jak i na kartę czy mix. Jak odebrać pakiet klienci mogą się dowiedzieć na www.plushbezlimitu.pl/miliony.

To nie koniec niespodzianek. Wybierając Plusha w ofercie z jednym z poniższych smartfonów w prezencie dodawane są słuchawki, które każdemu pomogą wejść w plushowo-imprezowy nastrój. Wystarczy wybrać Samsunga Galaxy A22 5G, motorolę moto g51 5G lub realme C11. Wszystkie sprzęty z prezentem dostępne będą na plushbezlimitu.pl/miliony.

Kim jest Plush…ak?

Plush pojawił się na rynku 8 września 2014 r. Stworzona przez Plusa z myślą o młodych ludziach marka początkowo bazowała wyłącznie na usługach w ofercie „na kartę”. Motywem przewodnim Plusha było hasło „Bez konsekwencji”. Bez konsekwencji, bo Plush dawał (i nadal daje) swobodę – rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitu, niezależnie od wybranej sieci. Z czasem, w ofercie pojawiła się również opcja usług abonamentowych. Obecnie Plush może pochwalić się atrakcyjnymi ofertami, w których każdy znajdzie coś dla siebie, najlepszym i najszybszym internetem 5G w Polsce od Plusa oraz tym, że nie zużywa transferu podczas korzystania z popularnych serwisów, takich jak Facebook, Messenger, Instagram czy WhatsApp.

Od samego początku bohaterem i twarzą Plusha jest… Plushak, czyli zadziorny i przebojowy pluszowy Miś. Plushak uwielbia przygody i wyzwania – nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. W swojej karierze może pochwalić się m.in. byciem „bratem z innej matki” amerykańskiej gwiazdy światowego rapu – Lil’a Wayne’a, rapowaniem w ramach #hot16challenge2 oraz tworzeniem muzycznych (i zimowo-ofertowych!) hitów. Plush śmiało podąża także za modą i bieżącymi trendami, takimi jak ćwiczenia z trenerem (żeby być fit!) czy morsowaniem (żeby pochwalić się znajomym!).

Plushowi pękła bańka

Kim zatem jest statystyczny użytkownik i z jakich usług najczęściej korzysta? Plusha kochają wszyscy – zarówno kobiety – 45%, jak i mężczyźni – 55%. Użytkownicy Plusha w 2021 roku wykorzystali niemal 74 PB. Gdybyśmy przeliczyli tą wartość na liczbę filmików obejrzanych w serwisie YouTube otrzymalibyśmy… ponad 257 milionów materiałów! Jakby to powiedział Plush: „Wow, robi wrażenie!”.

Kampania reklamowa

Metryczka kampanii:

Kampania: Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę. Do tego kup Motorolę moto g51 5G w supercenie. Plush

Nazwa reklamy: Plushowi pękła bańka! Miliony giga rozdaje

Termin obowiązywania kampanii: 14.03 – 17.04.2022

Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

Dom produkcyjny: TFP

Agencja: Freundschaft

Dom mediowy: iProspect

Reżyser: Mitja Okorn

Postprodukcja: Human Ark

Media: TV, Online, Radio, BTL

Szczegóły mediowe:

Kampania TV – emisja spotu 30” i 15” w TV oraz lokowania w ramówce wiosennej TV Polsat: „Love Island. Wyspa Miłości” i „Ninja Warrior Polska”.

Kampania online z wykorzystaniem wideo oraz social mediów.

Kampania radiowa – spot 30” w stacjach ogólnopolskich.

Kampania outdoorowa na nośnikach digital oraz na tablicach citylights.

Źródło: Plus