Telekomunikacja

Paweł Galej zostanie Chief Commercial Officerem w Play

Paweł Galej od 1 listopada 2025 roku obejmie funkcję członka zarządu P4 sp. z o.o. (Play) i Chief Commercial Officera (CCO). Przejmuje obowiązki od Mikkela Noesgaarda, dotychczasowego Chief Marketing Officera, który zdecydował się odejść z firmy.

Nowy członek zarządu P4 i Chief Commercial Officer dołącza do Play w ważnym momencie, w którym firma umacnia pozycję konwergentnego lidera rynku, oferującego pełne spektrum rozwiązań telekomunikacyjnych – od usług mobilnych, przez szybki internet stacjonarny i telewizję po usługi dla biznesu.

Paweł Galej posiada bogate doświadczenie menedżerskie zdobyte w Polsce i za granicą, gdzie pełnił kluczowe funkcje w obszarze sprzedaży, marketingu i strategii komercyjnej. W swojej karierze – m.in. jako Chief Commercial Officer w Orange Slovensko oraz we wcześniejszych rolach w Orange Polska i Cyfrowym Polsacie – zdobył szeroką wiedzę i doświadczenie w obszarze komercyjnym. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za całościową strategię i działalność komercyjną firmy, obejmując nadzór nad wszystkimi jej aspektami.

Mikkel Noesgaard, dotychczasowy członek zarządu i Chief Marketing Officer, zdecydował się wrócić do swojego rodzinnego kraju. Formalnie pozostanie w firmie do końca października. Swoją funkcję pełnił od 2019 roku – w tym czasie Play umocnił pozycję jako wiodący operator komórkowy na rynku, niezmiennie pozostając marką najczęściej wybieraną przez polskich konsumentów. Pod przywództwem Mikkela Noesgaarda firma z powodzeniem przekształciła się w operatora konwergentnego, oferującego wiodące rozwiązania we wszystkich kategoriach.

– Z radością witam na pokładzie Play Pawła Galeja. Jego doświadczenie, kompetencje i nowa energia będą istotnym wsparciem w konsekwentnym umacnianiu naszej pozycji na rynku. Jednocześnie serdecznie dziękuję Mikkelowi Noesgaardowi, który wniósł ogromny wkład w rozwój firmy przez ostatnich sześć lat. Życzymy Mikkelowi wielu sukcesów w przyszłości, a Pawłowi powodzenia w nowej roli – powiedział Ken Campbell, CEO Play.

Źródło: Play materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *