GSMSmartfony i Telefony Komórkowe

Startuje kampania telewizyjna – I love myPhone.

Od dziś – 27 listopada – rusza kampania myPhone promująca 3 modele smartfonów oraz podkreślająca instalowany we wszystkich urządzeniach tej marki czysty, bezpieczny i certyfikowany Android. Zabawne ujęcia, bezpośredni język i atmosfera bez nadęcia dodają charakteru marce, za którą dotąd przemawiały głównie argumenty racjonalne. I love myPhone.

 

Reklama I love myPhone  przedstawia smartfony myPhone: Pocket 2, FUN 5 i Prime 2. Podkreśla przewagę konkurencyjną produktów myPhone, czyli czysty, bezpieczny i certyfikowanym Android oraz cenę najbardziej atrakcyjną względem specyfikacji produktu.

Skierowana do szerokiego grona odbiorców kampania doczekała się dwóch egzekucji – osobnej dla każdej z płci. Dwa niezależne i równolegle emitowane spoty, wyrywkowo i z przymrużeniem oka ukazują to co w kobiecym oraz męskim świecie najważniejsze. Ponadto, komunikacja bazuje na charakterystycznym wykorzystaniu zaimka osobowego, który jest nierozerwalnie związany z marką poprzez jej nazwę.

– Urządzenia odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę, a smartfon stał się nieodłącznym i wręcz osobistym przedmiotem w naszej codzienności – tłumaczy Mirka Bartmańska, Dyrektor Marketingu mPTech Sp. z o.o. – Wiemy, że nasi użytkownicy cenią sobie swoją niezależność, uważnie dobierają produkty pod kątem ich użyteczności. Nie muszą i nie chcą udawać, nie poddają się grze pozorów. Kochają swoje życie, swoich przyjaciół i swoją, może nie do końca idealną, dietę – dodaje Mirka Bartmańska.

 

myPhone w swoich smartfonach używa czystego Androida zapewniając największą efektywność systemu. Każde urządzenie podlega certyfikacji Google Mobile Services (GMS) zapewniającej bezpieczeństwo systemu przed złośliwym oprogramowaniem oraz zapewniającą oficjalny dostęp do pełnej funkcjonalności systemu.

źródło: myPhone