GSM

2016 TO BYŁ PRZEŁOMOWY ROK DLA HUAWEI

Kilkanaście premier nowych urządzeń, współpraca z Robertem Lewandowskim i rozwój punktów serwisowych – to tylko niektóre z kluczowych wydarzeń z 2016 roku. Ostatnie 12 miesięcy było dla Huawei czasem bardzo udanym i bardzo dynamicznym. Zapraszamy na krótkie podsumowanie minionego roku!

Zaczynamy od premiery flagowca – Huawei P9 – który pojawił się na rynku w kwietniu i na nowo zdefiniował standardy fotografii mobilnej. Dzięki współpracy z firmą Leica Camera AG, użytkownicy smartfonów po raz pierwszy dostali bowiem telefon z podwójnym aparatem. Wszystko po to, aby wynieść mobilną fotografię na jeszcze wyższy poziom.

Ale nie tylko podwójny aparat był powodem do dumy w modelu Huawei P9. Za serce smartfona posłużył nowy 8-rdzeniowy i 64-bitowy procesor Kirin 955. Z kolei bateria o pojemności 3000 mAh oznaczała dłuższą pracę na jednym ładowaniu.

Huawei P9 został bardzo dobrze przyjęty, a kilka miesięcy później linia P9 była kompletna – na rynku zadebiutowały modele P9 Lite i P9 Plus oferujące użytkownikom rozwiązania idealnie dopasowane do ich potrzeb.

Naturalną kontynuacją rozwoju marki była listopadowa premiera smartfona Huawei Mate 9 oraz jego ekskluzywnej wersji Porsche Design Huawei Mate 9

W kontekście premier urządzeń, które miały miejsce w 2016 roku, z pewnością warto wspomnieć jeszcze o Huawei MateBook. Wzbudził on spore poruszenie wśród gości na Mobile World Congress w Barcelonie. Stworzony z myślą o najbardziej wymagających klientach biznesowych – to dlatego został wyposażony w procesor szóstej generacji Intel® Core ™ m-series, a na pokładzie znalazł się system Windows 10.

Rok 2016 obfitował w liczne premiery. Oprócz smartfonów z linii P9, Mate 9 i urządzenia Huawei MateBook Huawei zaprezentował także tablety MediaPad, wearables takie jak TalkBand B3 i HuaweiFit oraz smartfony pod marką Honor – Honor 8, Honor 7 lite i Honor 5x.

Mijający rok był także szczególny dla marketingu Huawei. W ostatnich 12 miesiącach kontynuowali współpracę z Robertem Lewandowskim, który przywdział barwy Huawei pod koniec 2015 roku.

Przed mistrzostwami Europy wystartowała kampania „Make it possible” z Robertem, promująca model Huawei P9.

W trakcie imprezy we Francji, fani Huawei mieli natomiast okazję bliżej poznać kapitana reprezentacji Polski w serii krótkich wywiadów „Momenty i miejsca” publikowanych w mediach społecznościowych Huawei oraz na łamach ich bloga.

Robert pojawił się także w kampanii #BePresent, w której zachęcali do odłożenia smartfona na bok i spędzenia świątecznych chwil w rodzinnym gronie. Warto podkreślić, że ta reklama znalazła się na liście TOP 10 świątecznych reklam, przygotowanej przez branżowy serwis AdsOfBrands.com.

Nowe produkty i działania przełożyły się także na notowania marki Huawei na całym świecie. W prestiżowym zestawieniu Interbrand, prezentującym najlepsze globalne marki na świecie, zanotowali imponujący, bo aż 18-procentowy, wzrost. W efekcie awansowali o 16 pozycji w klasyfikacji TOP 100 – na 72. miejsce.

Z kolei w rankingu BrandZ podskoczyli o 20 oczek i znaleźli się na 50. miejscu najbardziej wartościowych globalnych marek w 2016 roku.

Sukcesy w 2016 roku nie byłyby możliwe, gdyby nie klienci, którzy wybierają produkty Huawei. To dlatego w ostatnich 12 miesiącach Huawei postawiło na rozwój serwisu, opieki po sprzedażowej oraz działu obsługi klienta.

W Polsce obecnie jest 11 punktów serwisowych, z czego aż 10 zostało otwartych w ostatnim roku! Klientom udostępnili w nich również nowe usługi, takie jak darmowy wydruk zdjęć. W salonach w Gdyni, Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Koszalinie użytkownicy Huawei mogą dodatkowo skorzystać z grawerki swoich urządzeń. Wszystkie cetra serwisowe możecie znaleźć tu: http://consumer.huawei.co…/service-center

Miniony rok to także rozwój wsparcia 24/7. Huawei chce, abyście mieli z nami kontakt non stop, dlatego uruchomili chat online (http://consumer.huawei.com/pl/support/), który jest dobrym uzupełnieniem ich bezpłatnej infolinii – 800 811 110. Macie również możliwość podglądania online statusu napraw Waszych sprzętów.

To nie jedyne atrakcje, które czekały na użytkowników Huawei w 2016 roku. Warto wspomnieć o akcji „Energia od HUAWEI”, w ramach której rozdali aż 6000 superszybkich ładowarek do smartfonów Huawei P9, P9 Plus i Mate 9.

 

źródło: huaweipolska.pl