Zdalny IT Serwis od T-Mobile pomoże rozwiązać problemy przedsiębiorców ze sprzętem i oprogramowaniem
Sieć T-Mobile przygotowała nową usługę Zdalny IT Serwis z profesjonalnym wsparciem technicznym dla przedsiębiorców. Oferta została przygotowana w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy w codziennej pracy spotykają się z różnorodnymi problemami technicznymi w obsłudze m.in. laptopów, smartfonów, tabletów czy routerów.
Oferta powstała z myślą o mikroprzedsiębiorcach, którzy w codziennej pracy borykają się z różnorodnymi problemami technicznymi, spowalniającymi lub wręcz uniemożliwiającymi ich pracę, dla których liczą się koszty i szybkość działania na bardzo konkurencyjnym rynku w Polsce. Dzięki zdalnemu, telefonicznemu serwisowi IT otrzymają oni doraźne, profesjonalne wsparcie w kwestiach związanych z konfiguracją i instalacją oprogramowania, przywracaniem funkcjonalności sprzętów, aplikacji lub systemów operacyjnych zainstalowanych na komputerach, tabletach, smartfonach, modemach oraz routerach.
Pomoc w konfiguracji oprogramowania:
Jak to działa?
Gdy przedsiębiorca, będący klientem Zdalnego Serwisu IT napotka problem, wystarczy, że zadzwoni pod dedykowany, serwisowy numer, a ekspert techniczny T-Mobile udzieli mu profesjonalnych wskazówek jak go rozwiązać. Jeśli okaże się, że ze względu na złożoność usterki serwis nie będzie w stanie rozwiązać jej podczas połączenia, wtedy skontaktuje się on z taką osobą w późniejszym terminie aby pomóc przedsiębiorcy i rozwiązać jego problem. Docelowo, jeśli właściciel firmy wyrazi na to zgodę, serwis samodzielnie usunie usterkę za pomocą programu do zdalnego dostępu do pulpitu. Infolinia serwisowa czynna jest przez siedem dni w tygodniu, od godziny 7:00 do 23:00.
Pakiety uszyte na miarę biznesu
Zaletą Zdalnego Serwisu IT jest możliwość dobrania pakietu do potrzeb i wielkości biznesu. Do wyboru są trzy zestawy, dzięki którym można objąć wsparciem kolejno 1, 3 lub 5 urządzeń. Ich konfiguracja jest dowolna. W przypadku pakietu z 3 urządzeniami może to być jeden komputer i dwa smartfony, lub np. komputer, smartfon i tablet – wszystko zależy od wymogów danego biznesu. Wszystkie zestawy upoważniają do trzykrotnego skorzystania z pomocy technicznej na każde urządzenie w jednym cyklu rozliczeniowym. Jeśli jednak okaże się, że limit ten zostanie wyczerpany, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych konsultacji.
1 urządzenie | 3 urządzenia | 5 urządzeń |
5 zł netto |
7,50 zł netto |
10 zł netto |
Opłacalność Zdalnego Serwisu IT można łatwo zweryfikować gdy podliczmy sumaryczny koszt dwuletniej usługi dla 5 urządzeń, który wynosi 240 zł netto – jest to kwota zbliżona do dwóch wizyt informatyka w biurze. Choć Zdalny IT Serwis już teraz jest w pełni funkcjonalną usługą, w planach jest dalszy jej rozwój w najbliższych latach. Z serwisu IT może skorzystać każdy przedsiębiorca będący klientem T-Mobile.
źródło: t-mobile.pl