Xperia XZ z głośnikiem Extra Baaass
Ponad miesiąc trwać będzie kolejna odsłona akcji sprzedaży premiowanej “Okazje bez okazji”, organizowana przez Sony Mobile.
Twarzą kampanii jest Maciej Stuhr, a niezwykłym prezentem dodawanym do każdego zakupionego smartfonu Xperia XZ jest najwyższej klasy bezprzewodowy głośnik SRS-XB3 z funkcją Extra Bass.
‒ To już stało się tradycją naszych akcji sprzedażowych ‒ mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing w Sony Mobile Communications ‒ że sprawiamy klientom wyborne niespodzianki. Tym razem przyjemność jest podwójna, ponieważ nie tylko prezent, głośnik SRS-XB3, ma znakomitą jakość i dużą wartość, ale i sposób komunikacji, który zaprezentuje w tej kampanii Maciej Stuhr, może zachwycić nawet najbardziej wybrednych klientów. Extra Baaaass w jego wydaniu zabrzmi naprawdę przekonująco.
Akcja sprzedaży premiowej trwa od 10 lutego do 19 marca 2017 roku. Może w niej wziąć udział każdy, kto w tym terminie dokona zakupu smartfonu Xperia XZ i do dnia 31 marca wypełni formularz umieszczony na stronie www.sonymobile.com/okazja, dołączając skan lub zdjęcie dowodu zakupu. Regulamin akcji umieszczony jest na stronie z formularzem.
Nagrodą w sprzedaży premiowej jest bezprzewodowy, wodoodporny głośnik SRS-XB3 o wartości 599 złotych w kolorze czarnym lub niebieskim, wyposażony w funkcję EXTRA BASS, o której Maciej Stuhr mówi z prawdziwym przekonaniem: Extra Baaass :-)
Zakupu Xperii XZ objętej warunkami akcji sprzedaży premiowej można dokonać w następujących sklepach, sieciach handlowych i operatorskich: Sony Centre, Sony Mobile (sklep internetowy e-store), RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Saturn, redcoon.pl, Neonet, x-kom.pl, Morele, 4CV, Komputronik, Allegro.pl Strefa Marek (wyłącznie Oficjalny Sklep Sony Mobile prowadzony przez M-Point), Astral, Orange, Play, T- Mobile i Plus.
Akcji sprzedaży premiowej towarzyszyć będzie kampania promocyjna prowadzona między innymi u operatorów i w open markecie, ze wsparciem mediowym w telewizji (wspólnie z Orange) oraz w kanale Sony Mobile na YouTube (digital bumper-ads). Spoty promujące akcję ulokowane zostaną także w rozgłośniach radiowych, w mediach społecznościowych Sony Mobile i u operatorów.
Za kreację odpowiada agencja Walk, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, od strony organizacyjnej akcją sprzedaży zajmuje się Greenmark (odpowiadając także za promocję w POS), za komunikację w Social mediach i działania PR odpowiada KOD ID.
‒ To będzie bardzo pogodna, prawdziwie wiosenna i uśmiechnięta akcja ‒ uzupełnia Agnieszka Jaśkiewicz. ‒ Nasi klienci przyjęli wcześniejsze odsłony kampanii “Okazje bez okazji” z wielką przychylnością, jestem więc pewna, że spodoba im się również ta odsłona. A zapewniam, że to nie koniec niespodzianek, za którymi stać będzie Xperia i Sony Mobile!
źródło: sony.pl