T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły
T‑Mobile Polska, dzięki udanej integracji z GTS Poland oferuje klientom biznesowym więcej niż kiedykolwiek. W portfolio firmy już wcześniej dostępna była szeroka gama usług stacjonarnych, komórkowych i centrów danych. A to zapewnia operatorowi przewagę w wysoce konkurencyjnym rynku usług biznesowych w Polsce. Teraz T‑Mobile Polska zamierza rozszerzyć ofertę produktów ICT o nowe rozwiązania IT poprzez połączenie sił z T-Systems Polska pod jednym lokalnym kierownictwem. Zgodnie z umową podpisaną 1 września 2017 r. T‑Mobile Polska przejęła 100% akcji T-Systems Polska od T Systems International i stała się jedynym właścicielem firmy w Polsce.
„Po udanej integracji z GTS Polska, T‑Mobile Polska kontynuuje pracę nad udostępnieniem klientom pełnej gamy rozwiązań end-to-end ICT. Dzięki połączeniu sił rozszerzymy nasze portfolio o usługi IT dostępne w T-Systems Polska. Ponadto T-Systems wnosi dodatkowe doświadczenie w zakresie integracji systemów, wdrażania SAP, outsourcingu i zarządzania IT, a tym samym szeroką wiedzę w zakresie procesów cyfryzacji przedsiębiorstw”
powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T Mobile Polska SA, dodając
„T-Systems Polska może poszczycić się długą i pełną sukcesów historią w zakresie zarządzania złożonymi projektami informatycznymi o dużej skali, zaś jej wykwalifikowany zespół, sieć partnerska i znajomość rynku zapewniają bezcenną wiedzę specjalistyczną, która stanowi idealne uzupełnienie dla infrastruktury i centrów danych T‑Mobile”.
T-Systems Polska pozostanie odrębną firmą i będzie w dalszym ciągu dostarczać produkty oraz usługi pod marką T-Systems. Alexander Bartz, obecny dyrektor zarządzający T-Systems Polska, nadal będzie kierować firmą w ścisłym porozumieniu z Członkiem zarządu B2B T‑Mobile Polska, Arturem Ostrowskim. T‑Mobile Polska i T-Systems Polska pracują obecnie nad wspólnym podejściem rynkowym, obie firmy będą informowały regularnie rynek i klientów o kolejnych krokach, a także o wprowadzeniu nowych produktów i usług do oferty.
źródło: t-mobile