E-commerceNa czasie

Temu wysoko ocenione przez renomowaną organizację testującą

Stiftung Warentest, czołowa niemiecka organizacja testująca jakość obsługi konsumentów, przyznała firmie Temu ocenę „dobrą” i “bardzo dobrą”. W teście sprawdzano bezpieczeństwo przetwarzania danych i wrażenia klientów oraz procedurę zwrotu zakupów. Firma Temu znalazła się w grupie czołowych sprzedawców poddanych ocenie, obok takich firm jak Amazon, eBay, AliExpress, Fruugo, Wish i Banggood.

Stiftung Warentest oceniało siedem głównych platform e-commerce, badając bezpieczeństwo produktów, przetwarzanie danych i ogólne wrażenia klientów z zakupów. Założona w 1964 roku przez niemiecki rząd federalny, Stiftung Warentest jest niezależną agencją testującą, cieszącą się największym zaufaniem w Niemczech. W swoich ocenach organizacja przestrzega surowych naukowych protokołów, łącząc badania laboratoryjne z elementami realnego użycia produktów by zapewnić obiektywne i godne zaufania oceny produktów.

Proces zakupowy i zwroty – pozytywny wynik Temu

Stiftung Warentest oceniła proces zakupowy w Temu jako „dobry”, zaś doświadczenie klientów związane ze zwrotami jako „bardzo dobre” – jest to najlepsza ocena w badaniu oraz najlepszy wynik wśród siedmiu badanych platform handlowych.

„Nasz zakup poprzez Temu przebiegał sprawnie. Mogliśmy bezpłatnie zwrócić towar i bez jakichkolwiek komplikacji; zwrócono nam całą kwotę zakupu bez żadnych problemów” –  wskazała organizacja Stiftung Warentest w swoim sprawozdaniu.

Wynik Temu odzwierciedla jej nieustanne wysiłki by zapewniać jakościowe usługi. Firma wdraża rygorystyczny proces weryfikacji obejmujący sprzedawcę i produkty, przy wsparciu ich proaktywnego monitorowania oraz szybkich działań korygujących.

Temu współpracuje z czołowymi światowymi organizacjami testującymi i certyfikującymi, w tym TϋV SϋD, TϋV Rheinland, SGS i Bureau Veritas, aby zagwarantować, że wszystkie produkty spełniają wymagane standardy. Ponadto, Temu otrzymała certyfikat od DEKRA, uznanej niemieckiej jednostki testującej i certyfikującej, aby spełnić standard cyberbezpieczeństwa Mobile App Security Assessment (MASA).

Prawie 10 milionów użytkowników w Polsce

W Polsce Temu ma 9,6 milionów użytkowników, według niedawno opublikowanego przez firmę EU Transparency Report. Od momentu uruchomienia platformy, Temu postawiło przede wszystkim na zapewnienie jakości i ochronę danych, aby zwiększyć zaufanie konsumentów.

Temu obejmuje obecnie ponad 90 światowych rynków, oferując konsumentom szeroki wybór wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Co więcej, firma aktywnie zaprasza lokalnych sprzedawców do dołączenia do platformy i rozszerza lokalną obsługę zamówień o kluczowe rynki, w tym USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Francję, Belgię, Holandię, Włochy, Hiszpanię, Szwecję i Polskę. Temu spodziewa się, że model local-to-local będzie stanowił 80% sprzedaży w Europie, tworząc nowe możliwości dla lokalnych firm, a jednocześnie oferując konsumentom wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach.

Źródło: materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *