Technologia bez barier – nowa odsłona aplikacji „Mój T-Mobile” już dostępna
Prostota, dostępność, przejrzystość – to właśnie te wartości przyświecały nam w trakcie tworzenia nowej odsłony „Mój T-Mobile”. Odświeżony wygląd, nowa nawigacja i dostępność to kolejny krok w stronę świata, w którym każdy, bez względu na ograniczenia, może korzystać z technologii na własnych zasadach. Zmieniliśmy naszą aplikację „Mój T-Mobile”, by była bardziej intuicyjna, bardziej przyjazna i bardziej… Wasza. Po prostu.
Co się zmieniło? Przede wszystkim – strona główna aplikacji. Teraz podzielona na trzy intuicyjne sekcje: Usługi mobilne, Światłowód i Telewizja. Dolne menu aplikacji zawiera cztery zakładki: Start, Moments, Magenta AI, oraz Pomoc – a dzięki nowej strukturze, poruszanie się po aplikacji jest jeszcze prostsze.
Nowy layout to lepszy kontrast, większa czcionka, możliwość ustawienia widoku poziomego, przyjazne ikony i skróty do najczęściej używanych funkcji. Pojawiły się także notyfikacje z najważniejszymi informacjami i bardziej widoczne powiadomienia. Co ważne, zadbaliśmy o to, by każda zmiana była nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim funkcjonalna.
Dostępna – dla wszystkich Klientów T-Mobile
Nowa wersja aplikacji została zaprojektowana z myślą o wszystkich użytkownikach. Wdrożyliśmy zmiany zgodne z przepisami Polskiego Aktu o Dostępności[1], będącego krajową implementacją unijnej dyrektywy – Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA). Jego celem jest ujednolicenie standardów, które umożliwią korzystanie z produktów i usług cyfrowych wszystkim obywatelom Unii Europejskiej – bez wyjątku.
Zadbaliśmy o czytelny podział informacji, interaktywne elementy ułatwiające nawigację i przechodzenie pomiędzy tabami oraz możliwość zwijania aktywnych usług, dzięki czemu całość jest nie tylko bardziej przejrzysta, ale też dostosowana do indywidualnych potrzeb użytkownika.
„Mój T-Mobile” – Twoje cyfrowe centrum zarządzania
Od prawie 7 lat aplikacja „Mój T‑Mobile” wspiera naszych klientów w codziennych sprawach. To tu można szybko i wygodnie opłacić fakturę, przedłużyć umowę czy zarejestrować i doładować numer na kartę. W aplikacji znajdziesz również pomoc online, zarządzanie Wi‑Fi i możliwość zakupu usług dodatkowych.
To także miejsce wyjątkowych doświadczeń – dzięki programowi Magenta Moments, w którym regularnie pojawiają się oferty szyte na miarę. A dzięki Magenta AI, naszemu inteligentnemu asystentowi bazującemu na rozwiązaniu Perplexity, możesz zyskać niezawodne wsparcie na co dzień, szybko, bezpiecznie i w najbardziej wiarygodnej odsłonie.
Cieszymy się, że możemy dostarczać Ci wszystkie najpotrzebniejsze rozwiązania w jeszcze bardziej przejrzystej formie. Dla Twojej wygody. Po prostu.
[1] ustawa z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. T-Mobile realizowała zobowiązania w zakresie dostępności stron internetowych i aplikacji na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych z dnia 26 marca 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 464), w tym w zakresie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG), co oznacza, że strony internetowe i aplikacje T-Mobile, na mocy odrębnych przepisów tworzone były z uwzględnieniem WCAG.
Źródło: T-Mobile materiały prasowe