GSMOperatorzy GSM

T-Mobile przedstawia nową propozycję w ofercie multi-sim

W Superduecie każdy ma swój Supernet

 

T-Mobile uzupełnia swoje portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych. Po pozytywnie przyjętej ofercie Supernet, nadszedł czas na nową ofertę 2 w 1 z nielimitowanymi połączeniami i dużym pakietem Internetu dla każdego. A dla chętnych telefony już za złotówkę.

Po bardzo dobrze przyjętej przez klientów ofercie Supernet i opartych o nią ofertach łączonych, T-Mobile wprowadza Superduet. Swoją najnowszą propozycją odpowiada na zapotrzebowanie klientów na warianty „dla dwojga”: pozwalające swobodnie korzystać z usług, a jednocześnie optymalizować wydatki. Tym samym Operator wzmacnia i uatrakcyjnia swoje portfolio ofert dla rynku prywatnego.

  •  – Superduet odpowie na potrzebę rynku, która do tej pory nie była właściwie zagospodarowana, co wiemy z rozmów z klientami. Dostosowywaliśmy ofertę bardzo mocno słuchając ich opinii, co zadecydowało np. o tym, że wprowadziliśmy pakiety danych oddzielne dla każdego użytkownika oraz zapewniliśmy większą elastyczność w ofertach z telefonami

    – mówi Piotr Markowski, odpowiedzialny za marketing B2C w T-Mobile Polska.

W Nowym Roku ma być prosto i wygodnie, dlatego w Superduecie klienci otrzymają gwarancję komfortowego korzystania z usług z zachowaniem jednocześnie zadowalającego poziomu wydatków.

W ramach oferty bez telefonu każdy z użytkowników Superduetu otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w kraju, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5GB Supernetu (pakiet można powiększyć w każdej chwili). Jeszcze efektywniejsze korzystanie z Internetu wspomogą aplikacje mobilne niezużywające pakietu danych (tj. Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk).

Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł.

Przy porównaniu ze standardową ofertą bez telefonu (2x oferta T2 z 5 GB danych za 49,95 zł) daje to oszczędność w wysokości 960 zł.

 

Od jednego nowego telefonu zawsze lepsze są dwa nowe telefony

Dla wybierających ten wariant, Operator przygotował trzy progi abonamentowe: 39,95 zł, 49,95 zł oraz 59,95 zł.

Dzięki temu klient może optymalnie dopasować wysokość opłaty na start i późniejszych opłat miesięcznych.

W każdym przypadku, nawet od najniższego progu cenowego, użytkownik również otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5 GB Supernetu z możliwością powiększenia oraz aplikacjami niekonsumującymi danych.

Superduet_supernet_1.jpg

T-Mobile promował będzie aktywnie dwie konfiguracje urządzeń, każde z nich będzie na start kosztowało 1 zł:

Samsung Galaxy A3 (2016) + Samsung Galaxy J3 (2016)

oraz Sony Xperia XA + Sony Xperia E5

Wysokość miesięcznej opłaty w promowanych zestawach to 99,90 zł, jest to jednocześnie minimalna kwota zobowiązania miesięcznego w opcji z telefonami. Możliwe jest dowolne konfigurowanie zestawu z uwzględnieniem konieczności zachowania kwoty minimalnej.

Zarówno w ofercie bez telefonu, jak i z telefonem, można w razie potrzeby w każdej chwili dodać kolejną osobę i skorzystać z równie atrakcyjnych warunków. Z propozycji mogą skorzystać nowi klienci, migrujący swój numer na kartę oraz przenoszący swój numer do T-Mobile.

Podane kwoty zobowiązań obejmują zgody marketingowe.

Superduety się nie martwią – kampania reklamowa

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina – “Don’t Worry Be Happy”, który idealnie ilustruje strategię ofertową T-Mobile.

30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich już od 23 stycznia.

Opowiedziana w reklamie historia rozszerzana będzie w specjalnych spotach internetowych oraz w social media, dla których kanwą będą relacje między rodzicem a dorastającym nastolatkiem. Dzięki temu kampania przekroczy klasyczne schematy kanałów komunikacji, budując zaciekawienie i dodatkowo angażując odbiorcę.

Kampanię wspierają także działania w prasie, na nośnikach OOH (w tym digital signage), radiu i mediach społecznościowych, jak też w punktach sprzedaży Operatora. Koncepcję i kreację kampanii stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.

Za kreacje BTL odpowiada agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

 

źródło: t-mobile.pl