Sprzęt, nowości na rynkuTech

Sony prezentuje monitor SRD nowej generacji z AI Ameria

Podczas Digital Signage Summit Europe (21-23 maja 2025r. w Monachium) firma Sony zaprezentuje wyświetlacz rzeczywistości przestrzennej (SRD) zintegrowany z technologią interakcji bezdotykowej opartą na AI Ameria, aby zapewnić nowy poziom wciągających i spersonalizowanych doświadczeń w sklepie.

Współpraca firm Sony i Ameria, zaprojektowana z myślą o współczesnych oczekiwaniach, oferuje klientom możliwość interakcji i personalizacji produktów w kompaktowym i przestrzennym środowisku 3D – a wszystko to bez konieczności korzystania z Gogli VR lub ekranów dotykowych. Sprzedawcy mogą teraz zapewniać dynamiczne, intuicyjne doświadczenia, które umożliwiają kupującym wizualizację, odkrywanie opcji produktów i angażowanie się w ofertę marki w niespotykany dotąd sposób.

System wykorzystuje najnowocześniejszy wyświetlacz Sony Spatial Reality Display do tworzenia realistycznych, trójwymiarowych obrazów, które unoszą się w przestrzeni, podczas gdy technologia Ameria Touchfree wykrywa gesty, spojrzenie i odległość od wyświetlacza, umożliwiając naturalne, płynne interakcje. Ta fuzja technologii oferuje płynną, bezdotykową podróż od eksploracji produktu do personalizacji.

System SRD firmy Sony zmniejsza zapotrzebowanie na produkty demonstracyjne w sklepie, umożliwiając wirtualną prezentację oferty poprzez wciągającą, sterowaną gestami interakcję 3D. Z jednej strony zwiększa to zaangażowanie klientów, a z drugiej zmniejsza zapotrzebowanie na fizyczne wyroby. Sprzedawcy mogą działać w mniejszych przestrzeniach, oferując jednocześnie szeroką gamę produktów. Ponadto przedmioty o wysokiej wartości, takie jak biżuteria, mogą być prezentowane w urzekający, wolny od ryzyka sposób – eliminując obawy o kradzież lub uszkodzenie, przy jednoczesnym zachowaniu luksusowego doświadczenia.

Wierzymy, że przyszłość handlu detalicznego leży we wciągających, intuicyjnych eksperiencjach klientów” – powiedział Matsumura Motoki, dyrektor ds. marketingu, PDS, Sony Europe. „Łącząc nasz wyświetlacz rzeczywistości przestrzennej z przełomową technologią sztucznej inteligencji Ameria, umożliwiamy sprzedawcom detalicznym oferowanie prawdziwie interaktywnych, bezdotykowych doświadczeń, które wcześniej były niewyobrażalne„.

Nasza współpraca z Sony pokazuje siłę połączenia zaawansowanej technologii wizualnej z interaktywnością opartą na sztucznej inteligencji” – powiedział Albrecht Metter, założyciel i dyrektor generalny Ameria. „Wspólnie pomagamy naszym klientom tworzyć znaczące relacje z ich odbiorcami, sprawiając, że odkrywanie, dostosowywanie i prezentowanie produktów jest bardziej intuicyjne i angażujące niż kiedykolwiek wcześniej. I widzimy ciekawe przykłady zastosowań poza handlem w wielu branżach, takich jak medycyna, edukacja i architektura„.

Przedstawiciele branży retail i integratorzy odwiedzający Digital Signage Summit Europe będą mogli zapoznać się z rzeczywistością przestrzenną Sony i technologią sztucznej inteligencji Ameria w akcji na stoisku 7 i dowiedzieć się, w jaki sposób te innowacje wytyczają drogę dla przyszłości zaangażowania klientów.

AMERIA

AMERIA AG firmy Heidelberg jest światowym liderem w dziedzinie zintegrowanego sterowania gestami, wyznaczając standardy bezdotykowej interakcji z ekranami. Prosta i intuicyjna obsługa zachwyca klientów i użytkowników. Technologia AMERIA jest już wykorzystywana przez sprzedawców, producentów dóbr konsumpcyjnych oraz na targach i wydarzeniach. Wiele innych obszarów zastosowań można znaleźć w przemyśle, gastronomii, sektorze publicznym, opiece zdrowotnej i przemyśle motoryzacyjnym. Duża elastyczność rozwiązań Touchfree AMERIA® pozwala na integrację z ekranami dowolnej wielkości, zarówno monitorami komputerowymi i telewizorami, jak i tabletami i smartfonami, a nawet projektorami.

https://www.ameria.com/products/sony-spatial-display

https://spatial-interaction.com

Źródło: Sony materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *