Media społecznościoweNa czasie

Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025

Marka Plush zakończyła rok 2025 imponującym akcentem – zdobywając najważniejsze wyróżnienie w konkursie TikTok Ad Awards CE 2025 za najlepszą kampanię reklamową w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Tytuł Greatest TikTok to nagroda dla kampanii, która łączy wyjątkową kreatywność z innowacyjnym podejściem w duchu TikTok-first, a jednocześnie wzmacnia przekaz dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi reklamowych.

Plush po raz kolejny udowodnił, że odważne pomysły i autentyczna komunikacja z odbiorcami to klucz do sukcesu. W mijającym sezonie marka zdobyła również Złote Effie, Srebro KTR oraz nagrodę Kreatura – potwierdzając swoją pozycję wśród liderów kreatywnej reklamy.

Zespół Plush współtworzy komunikację i działania marketingowe wspólnie z agencją CRB.agency, która prowadzi social media i produkuje content.

Źródło: Plus materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *