GSMWydarzenia, Oferty specjalne

Motorola oficjalnym partnerem FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ w kategorii smartfonów

Motorola została oficjalnym partnerem technologicznym oraz partnerem w kategorii smartfonów FIFA U-20 World Cup Chile 2025™. Dzięki swojej obecności podczas turnieju, zarówno na boisku, jak i poza nim, marka podkreśla chęć zbliżania kibiców do futbolu i czynienia go bardziej otwartym dla wszystkich.

FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ to wyjątkowa okazja do zaprezentowania wschodzących gwiazd futbolu oraz inspiracja milionów kibiców na całym świecie. Jest to część szerszego partnerstwa Motoroli i Lenovo z FIFA, obejmującego także FIFA World Cup 26™ w Kanadzie, Meksyku i Stanach Zjednoczonych oraz FIFA Women’s World Cup 2027™ w Brazylii.

Motorola na boisku i poza nim

Podczas turnieju Motorola wykorzystuje siłę swojej kultowej marki, prowadząc działania aktywizacyjne zaprojektowane z myślą o globalnym zaangażowaniu kibiców. Inicjatywy marketingowe na miejscu obejmują m.in. treści z brandingiem Motoroli wyświetlane na bandach LED wokół boiska oraz ekranach stadionowych przed, w trakcie i po każdym meczu, co zapewnia widoczność marki w kluczowych momentach turnieju.

Kibice na całym świecie mogą łączyć się z Motorolą za pośrednictwem globalnych kampanii w mediach społecznościowych. Marka podejmuje także współpracę z twórcami treści piłkarskich i zawodnikami z zakwalifikowanych drużyn, aby angażować konsumentów i przenosić emocje turnieju do codziennych interakcji. Smartfony Motorola są również zintegrowane z przebiegiem rozgrywek.

– FIFA U-20 World Cup Chile 2025 reprezentuje przyszłość futbolu. Cieszymy się, że możemy wspierać młodych sportowców i wzmacniać ich głos, a jednocześnie przybliżać kibiców do gry dzięki naszym aktywacjom i technologii smartfonowej. Jako oficjalny partner technologiczny i smartfonowy turnieju chcemy uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich. Z niecierpliwością czekamy na dalsze wspieranie FIFA w drodze do zbliżających się FIFA World Cup 26™ – powiedział Sergio Buniac, Prezes Motoroli.

Rola Motoroli jako oficjalnego partnera w kategorii smartfonów podkreśla jej zaangażowanie w budowaniu trwałych więzi z kibicami i wzmacnianie zainteresowania jednego z najbardziej obiecujących etapów w świecie futbolu. Dzięki połączeniu działań w Chile z cyfrowym zaangażowaniem na całym świecie, Motorola celebruje pasję do piłki nożnej i inspiruje nowe pokolenie kibiców oraz zawodników. Jako oficjalni partnerzy FIFA, Motorola i Lenovo są gotowe dostarczać zintegrowane
i innowacyjne rozwiązania technologiczne, które czynią piłkę nożną bardziej dostępną oraz ekscytującą, tworząc nowe doświadczenia dla fanów napędzane przez sztuczną inteligencję i nowoczesne technologie.

Romy Gai, Dyrektor ds. Biznesowych FIFA: – Z radością witamy Motorolę jako partnera FIFA U-20 World Cup Chile 2025™. Ten turniej prezentuje wielu z najbardziej utalentowanych młodych piłkarzy z 24 krajów. Dzięki tej współpracy Motorola pomaga nam docierać z ich umiejętnościami i historiami do jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie.

Motorola wspiera FIFA oraz wszystkie 24 zakwalifikowane drużyny rywalizujące w 52 meczach turnieju. Zawody odbywają się w Chile i potrwają do 19 października 2025 r.

Źródło: Motorola materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *