GSMSmartwatche, Tablety, Urządzenia i Akcesoria GSM

Limitowana oferta na HUAWEI WATCH Ultimate 2 i HUAWEI FreeClip!

Huawei przedstawia ofertę na dwa produkty – smartwatch z półki premium HUAWEI WATCH Ultimate 2 oraz piękne, otwarte słuchawki HUAWEI FreeClip. Oferta dostępna będzie u wybranych Partnerów Biznesowych do 28.12.2025 r. lub do wyczerpania zapasów.

HUAWEI WATCH Ultimate 2 z prezentem

HUAWEI WATCH Ultimate 2 to model o klasycznej stylistyce, wykonany z ultrawytrzymałych materiałów, zapewniających odporność zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i w trudniejszych warunkach. Zegarek wyposażono w zaawansowane funkcje nurkowe, a obsługa eSIM umożliwia korzystanie z połączeń oraz usług sieciowych bez konieczności noszenia smartfona. W ramach oferty nabywcy zegarka otrzymują w prezencie słuchawki HUAWEI FreeClip (za darmo lub za 1 zł).

HUAWEI FreeClip za 549 zł

HUAWEI FreeClip dostępne są również osobno, w najniższej rekomendowanej cenie w historii, czyli za 549 zł. Słuchawki przyciągają uwagę nowoczesnym, biżuteryjnym wzornictwem oraz otwartą konstrukcją, która zapewnia pełen komfort i nie odcina użytkownika od otoczenia. Dzięki wyjątkowemu kształtowi klipsów pozostają na uszach nawet podczas intensywnych aktywności.

Dostępność oraz dodatkowe informacje

Oferta dostępna jest u wybranych Partnerów Biznesowych Huawei: w sklepach sieci Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom, i Komputronik, w oficjalnej Strefie Marki na Allegro oraz na huawei.pl. Klienci huawei.pl mogą także skorzystać z rabatu 50 zł za zapis do newslettera oraz możliwości zakupu urządzeń w ratach 0%. Ponadto do słuchawek HUAWEI FreeClip w kolorze różowego złota, dostępnych wyłącznie w sklepie huawei.pl, dodawana jest w prezencie opaska HUAWEI Band 10.

Podane ceny są cenami rekomendowanymi. Każdy z Partnerów Biznesowych samodzielnie decyduje o cenach odsprzedaży produktów Huawei, w związku z czym oferta lub ceny mogą ulec zmianie. Szczegóły oferty, w tym najniższe ceny z ostatnich 30 dni, można znaleźć u Sprzedawców.

Źródło: Huawei materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *