LG OTWIERA NOWY OŚRODEK BADAWCZY NAD SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ
LG Electronics we współpracy z czołowymi ośrodkami akademickimi oraz startupami otwiera w Ameryce Północnej nowe laboratoria badań nad sztuczną inteligencją, dzięki czemu jest gotowe wytyczać nowe kierunki rozwoju.
Na siedząco od lewej: Dr. Meric Gertler, rektor Uniwersytety w Toronto, dr I.P. Park, prezes i dyrektor ds. technologii w firmie LG Electronics. Na stojąco od lewej: Mohammed Ansari, Vice Prezes, LG Silicon Valley Lab; Dr. Vivek Goel, prorektor Uniwersytetu w Toronto ds. badań i innowacji; Jim Wilson, Minister rozwoju ekonomicznego, rynku pracy i handlu Ontario; Dr. Peter Kim, Senior Vice President, obszar sztucznej inteligencji, LG Electronics i Dr. Derek Newton, Assistant Vice President, katedra innowacji, relacji z partnerami biznesowymi i przedsiębiorczości na Uniwersytecie w Toronto.
„Sztuczna inteligencja ostatecznie wpłynie na życie każdego z nas, powodując zmiany stylu życia, sposobów wykonywania pracy oraz spędzania wolnego czasu. Pierwsze zastosowania sztucznej inteligencji w urządzeniach podłączonych do Internetu torują drogę technologiom, które w przyszłości staną się fundamentem inteligentnych miast, domów, firm i urządzeń – zapewniających możliwości, o których nikt nawet nie marzył.
DR I. P. PARK, PREZES I DYREKTOR DS. TECHNOLOGII W FIRMIE LG ELECTRONICS
„Nasi naukowcy nieustannie prowadzą badania nad rozwojem sztucznej inteligencji, dlatego Uniwersytet w Toronto z niecierpliwością czeka na współpracę z innowacyjną, globalną firmą, taką jak LG. Obecność takich międzynarodowych graczy w naszych ekosystemach innowacji poszerza możliwości badaczy, studentów oraz startupów”.
PROFESOR MERIC GERTLER, REKTOR UNIWERSYTETU W TORONTO
„Pierwszym z nich jest zdolność do ewoluowania z biegiem czasu, dzięki której im czę-ściej użytkownik korzysta z produktów, tym lepiej ich funkcje dostosowują się do specyficznych potrzeb. Drugim fundamentem jest możliwość integrowania sztucznej inteligencji z różnymi urządzeniami i systemami – tak, aby konsumenci mieli zapewniony niezmiennie wysoki komfort użytkowania wszystkich produktów z oferty LG, od sprzętu AGD i telewizorów po samochody podłączone do Internetu oraz smartfony. Trzeci fundament to otwartość ekosystemu. Nasza strategia polega na zapewnieniu klientom LG najwyższego komfortu korzystania ze sztucznej inteligencji dzięki uzupełniającym funkcjom opracowywanym przez partnerów”
DR I. P. PARK, PREZES I DYREKTOR DS. TECHNOLOGII W FIRMIE LG ELECTRONICS