NewsTech

Focus Telecom z portfela MCI Capital łączy się z Systell, tworząc markę Welyo

Lider rynku oprogramowania dla contact center wyznaczy nowe standardy budowania relacji z klientami – połączony Focus i Systell z innowacyjną strategią oraz marką Welyo

Focus Telecom z portfela Funduszu MCI Capital i lider polskiego rynku oprogramowania dla contact center (CCaaS) łączy się z Systell i od dzisiaj działa pod nową marką – Welyo. Transformacji wizerunkowej towarzyszy nowa strategia biznesowa, skoncentrowana na zaawansowanych technologiach AI, automatyzacji oraz budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów (CX) i pracowników (EX).

Transformacja to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się oczekiwania konsumentów oraz globalne trendy w obszarze obsługi klienta. Welyo, opierając się na wieloletnim doświadczeniu Focus Telecom w dostarczaniu rozwiązań CCaaS, poszerza zakres swoich rozwiązań, stawiając na integrację nowoczesnych technologii z ludzkim podejściem do relacji. Oferuje CXaaS HUB, czyli nowoczesną, wielokanałową obsługę klienta – bez konieczności posiadania rozbudowanej infrastruktury i dużych zespołów.

W dobie digital-first klienci oczekują prostego, szybkiego i dostępnego kontaktu z markami – niezależnie od miejsca, czasu czy kanału. Według badań, aż 73% konsumentów wskazuje jakość obsługi jako główny czynnik wpływający na ich lojalność. W odpowiedzi na te potrzeby Welyo dostarcza narzędzia, które umożliwiają firmom profesjonalną obsługę klienta od pierwszego dnia – bez skomplikowanych wdrożeń i wysokich kosztów wejścia. Zastosowanie AI w czasie rzeczywistym pozwala na inteligentne wsparcie agentów, analizę nastrojów, automatyzację procesów i podniesienie efektywności całych zespołów.

Polski rynek CCaaS dynamicznie się rozwija w tempie ponad 15% rocznie – według prognoz do 2028 roku jego wartość może sięgnąć nawet 750 mln zł. Firmy coraz wyraźniej dostrzegają, że skuteczna obsługa klienta nie sprowadza się już tylko do odbierania połączeń. Obecnie kluczowe znaczenie ma integracja wszystkich kanałów kontaktu, zrozumienie potrzeb użytkowników i szybkie reagowanie na nie. Welyo odpowiada na te wyzwania w sposób kompleksowy, zapewniając pełną kontrolę nad działaniami operacyjnymi dzięki zaawansowanej analityce i intuicyjnym dashboardom. Rozwiązania są elastyczne i skalowalne – dostosowane zarówno do potrzeb dużych organizacji, jak i firm średniej wielkości.

– Misją Welyo jest wzmacnianie marek w budowaniu ich doświadczeń z konsumentami. Chcemy być partnerem dla firm, które rozumieją, że produktywność i pozytywne doświadczenia klientów mogą – i powinny – iść w parze. Welyo integruje te dwa światy: dostarczamy technologie, które zwiększają efektywność zespołów, a jednocześnie pomagają tworzyć wartościowe i spersonalizowane relacje z klientami – mówi Daniel Szcześniewski, prezes zarządu Welyo.

Dzięki zastosowaniu rozwiązań opartych na AI, organizacje mogą zwiększyć efektywność pracy zespołów nawet o 12% i poprawić jakość obsługi o 8,5%. Firmy, które kompleksowo zmodernizowały swoje procesy obsługi klienta, notują nawet 2,4-krotnie wyższą produktywność w porównaniu do konkurencji. Welyo udostępnia tę technologię w modelu dostępności „tu i teraz”, umożliwiając firmom natychmiastowy skok jakościowy bez kosztownych wdrożeń i długotrwałych procesów.

– Rebranding to nie tylko zmiana nazwy – to wyraźny sygnał, że firma wchodzi na nowy etap rozwoju. Welyo stawia na innowacje, skalowalność i elastyczność rozwiązań, by skuteczniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku. Rosnące znaczenie AI w contact center otwiera nowe możliwości, a Welyo ma wszelkie atuty, by stać się liderem tej transformacji – podkreśla Paweł Sikorski, partner inwestycyjny w MCI Capital.

Welyo działa nie tylko jako dostawca zaawansowanych technologii, ale przede wszystkim jako partner w budowaniu trwałych i wartościowych relacji z klientami. Nowa strategia firmy została zaprojektowana z myślą o dalszym rozwoju, skalowalności i maksymalnej użyteczności – tak, aby jak najlepiej wspierać organizacje w cyfrowej transformacji ich procesów kontaktu z klientem.

Źródło: Welyo materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *