Border Steering, czyli dbamy o komfort klientów T-Mobile
W T‑Mobile nieustannie wprowadzamy rozwiązania, które mają ułatwić naszym klientom korzystanie z usług w sposób bezpieczny i przyjemny. Usługa Border Steering, zmniejsza ryzyko niechcianego przelogowania się klientów T‑Mobile do sieci zagranicznych na terenach przygranicznych oraz powstania niespodziewanych kosztów wynikających z tego powodu.
Usługa Border Steering jest metodą przeciwdziałania logowaniu się użytkowników przebywających w strefach przygranicznych do zagranicznych sieci. W praktyce oznacza to, że gdy klient T‑Mobile znajdzie się blisko granicy, a jego telefon spróbuje zalogować się do sieci operatora zagranicznego, próby przelogowania będą przez kilka minut odrzucane właśnie przez usługę Border Steering. W tym czasie klient będzie utrzymywany w sieci T‑Mobile oraz otrzyma SMS informujący o tej sytuacji. Dzięki temu klient zyska czas na ew. zmianę ustawień wyboru sieci (wyłączenie roamingu lub ustawienie manualnie operatora) i tym samym uniknięcie niechcianego logowania do sieci zagranicznego operatora oraz ponoszenia nieoczekiwanych kosztów za połączenia bądź zużycie pakietu danych w sieci zagranicznej. Po kilku minutach powtarzających się prób przelogowania, lub gdy sygnał sieci macierzystej przestanie być dostępny, np. z uwagi na przekroczenie granicy, usługa umożliwi przelogowanie telefonu, jeśli pozwalają na to ustawienia użytkownika. Od teraz spędzanie urlopu, np. w czasie ferii zimowych w górach lub nad morzem, na terenach przygranicznych będzie jeszcze bezpieczniejsze i bardziej komfortowe.
Usługa Border Steeringu jest darmowa dla wszystkich klientów sieci T‑Mobile Polska.
Źródło: T-Mobile