Złoty Bell w kategorii Dystrybutor roku po raz drugi z rzędu trafił do ABC Data!
ABC Data, lider rynku nowoczesnej dystrybucji IT i elektroniki użytkowej w regionie CEE, została wybrana „Dystrybutorem Roku 2016” w prestiżowym plebiscycie branżowym „Mobility Trends 2016”. Statuetkę Złotego Bella i zaszczytny tytuł przyznano ABC Data już drugi rok z rzędu. Wyróżnienie to jest dowodem uznania kapituły konkursowej za zasługi spółki dla rozwoju sektora technologii mobilnych w Polsce.
Uroczysta Gala wieńcząca siódmą odsłonę plebiscytu „Mobility Trends” odbyła się 9 lutego 2017 roku w warszawskim Klubie Capitol. Podczas uroczystości zaprezentowano wyniki branżowego konkursu. Wyróżnienia przyznano w sumie w 26 kategoriach, z których aż 21 było otwartych dla szerokiego grona czytelników „Mobility”. Miłośnicy nowych technologii mogli głosować na najlepsze produkty i rozwiązania z branży IT oraz Telecom, które ich zdaniem najbardziej wyróżniały się w 2016 roku. W kategoriach: „Człowiek Roku 2016”, „Producent Roku 2016”, „Operator Roku 2016”, „Polska Firma Roku 2016”, i „Dystrybutor Roku 2016” wybór laureata należał do kapituły konkursowej. Statuetkę Złotego Bella i tytuł „Dystrybutora Roku” po raz drugi z rzędu przyznano ABC Data.
– ABC Data dokonała w ubiegłym roku rzeczy, której wcześniej nie udało się osiągnąć żadnemu innemu dystrybutorowi. I to nie tylko w Polsce, ale w całej Unii Europejskiej – uzasadniali decyzję kapituły prowadzący Galę „Mobility Trends 2016”. – Spółka stworzyła pierwszy oficjalny kanał sprzedaży smartfonów Xiaomi w Unii Europejskiej i została pierwszym oficjalnym partnerem tego renomowanego producenta w tej części świata. Jednak lista jej zasług dla rozwoju polskiego rynku mobile jest znacznie dłuższa – dodali. Wśród osiągnięć ABC Data wymieniono ponadto, że jest ona wiodącym dostawcą smartfonów Huawei w naszym kraju, a poprzez swoją spółkę zależną – iSource – również największym dystrybutorem sprzętu Apple w Polsce. Przypomniano także, że ABC Data to niestrudzony propagator rozwiązań związanych z obszarem Internetu Rzeczy, zwłaszcza w obszarze smart home.
– Nasze portfolio liczy kilkadziesiąt tysięcy produktów, są w nim obecne w zasadzie wszystkie liczące się marki. Również, a może nawet przede wszystkim, te od których rozpoczęła się i wciąż trwa mobilna rewolucja, jak Apple, Samsung, Huawei, Dell czy Lenovo – wyjaśnia Ilona Weiss, Prezes Zarządu ABC Data – Sukces naszej firmy oparty jest na budowanym przez lata współpracy z wiodącymi vendorami know-how. Doskonale znamy bieżące trendy, co najlepiej odzwierciedla oferta firmy. Nasza wiedza pozwala nam też trafnie przewidywać, co będzie na topie za rok, dwa, a nawet za kilka lat. Tak było z notebookami, następnie z tabletami i smartfonami, które bez dwóch zdań zrewolucjonizowały rynek elektroniki konsumenckiej. Obecnie mamy swoje typy na przyszłość i wiem, że to właśnie ABC Data będzie popularyzować kolejne rozwiązania technologiczne w całym regionie CEE – dodaje Ilona Weiss.
Tytuł „Dystrybutora Roku” w plebiscycie Mobility Trends ABC Data otrzymała już drugi rok z rzędu. Dotychczasowe i planowane działania podejmowane przez firmę w obszarze technologii mobilnych sprawiają, że firma jest w stanie w dalszym ciągu wyznaczać trendy i wspomagać rozwój branży mobile w Polsce. Nie ma więc wątpliwości, że – parafrazując słowa filmowej postaci, która wybitnie kojarzy się z technologią przyszłości – w kolejnych edycjach konkursu „ABC Data will be back”.
źródło: abcdata.com.pl
oraz news.abcdata.com