Dostęp mobilny i stałyInternet

GigaConnect: 5 najlepszych pakietów z internetem.

W nowej kampanii reklamowej UPC Polska promuje pakiety internetu i cyfrowej rozrywki, a także usługi komórkowe dopasowane do różnorodnych potrzeb klientów. Pozwalają one na nieprzerwany dostęp do internetu bez limitu danych niezależnie od miejsca – dzięki GigaConnect.

TWÓJ INTERNET ZAWSZE Z TOBĄ

Ciesz się nieograniczonym dostępem do domowego internetu światłowodowego o prędkości nawet do 1 Gb/s. Poza domem możesz korzystać z internetu LTE w ramach usług komórkowych UPC.

5 NAJELPSZYCH PAKIETÓW Z INTERNETEM I CYFROWĄ ROZRYWKĄ

Wybierać można spośród 5 sprawdzonych pakietów z internetem i telewizją, które dają możliwość  wyboru oferty zgodnej z indywidualnymi potrzebami. Już za 59,99 zł miesięcznie otrzymasz internet do 500 Mb/s z pakietem telewizyjnym Start TV. Najbardziej wymagającym klientom proponujemy rozwiązanie bez kompromisów – internet do 1 Gb/s obsługiwany przez nowoczesny modem GIGAConnect Box. Do tego dekoder Horizon z funkcją nagrywania, najwyższy pakiet telewizyjny, funkcja Replay TV, platforma mobilna Horizon Go. A także pakiet premium HBO.

GigaConnect
USŁUGI KOMÓRKOWE TRZY MIESIĄCE ZA DARMO

Ofertę uzupełnia atrakcyjna promocja na usługi komórkowe. Decydując się na pakiet usług stacjonarnych, przez pierwsze trzy miesiące Twój abonament komórkowy będzie darmowy. Promocja obejmuje wszystkie trzy dostępne w UPC pakiety z nielimitowanymi połączeniami, wiadomościami SMS i MMS oraz pakietami internetu w technologii LTE. Nielimitowanym VIP z 40 GB w pełnej prędkości. Comfort z 20 GB. Smart z 10 GB. Do tego umowa bez okresu zobowiązania. A także możliwość zakupu jednego z sześciu smartfonów marki Samsung z rodziny Galaxy A oraz Galaxy S.

GigaConnect
NOWE ROZWIĄZANIA, NOWA KAMPANIA

Ofertę bez limitów promuje nowa kampania reklamowa. Jej główny bohater – UPCeusz, czyli Ulubieniec Rodziny pokazuje, jak działa internet bez limitu danych. Niezależnie od miejsca, w domu,  a także poza nim. Działania promocyjne obejmują reklamę 360 ATL. W tym nowe spoty telewizyjne i radiowe, a także materiały BTL – m.in. ulotki i plakaty. Tradycyjne działania marketingowe uzupełnione zostaną o aktywności w internecie i social mediach.

źródło: UPC