MyScreenPROTECTOR na MWC w Barcelonie
Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych. Od 25 do 28 lutego w Barcelonie odbywają się prezentacje premierowych telefonów oraz nowych technologii. MyScreenPROTECTOR to jedna z niewielu polskich marek, która również tam zaprezentuje swoje produkty i rozwiązania.
Najważniejszą ideą marki jest znalezienie odpowiedniego rodzaju ochronnego, który pozwoli konsumentom cieszyć się ze swoich urządzeń jak najdłużej.
Gwiazdą wystawy będzie system CUT&USE, w ramach którego marka oferuje partnerom urządzenie tnące z panelem sterowania. Przy jego pomocy z materiałów w rozmiarze uniwersalnym wycinane są folie ochronne dla dowolnego modelu dostępnego w bazie MyScreenPROTECTOR. Zarówno na ekran jak i na całą obudowę. Dodatkową wartością jest możliwość oferowania klientom usługi montażu przeprowadzanego według załączonych instrukcji i materiałów. Warto podkreślić, że na targach znajdą się również produkty do zabezpieczenia nowego Samsunga S10. Najnowszy smartfon zadebiutował w trzech wersjach modeli: S10, S10e i S10+. Każdy z nich różni się pod względem parametrów oraz rozmiarem wyświetlacza.
Dodatkowo, odwiedzający będą mogli przetestować nowy innowacyjny system montażu EasyApp PLUG. W systemie tym do pozycjonowania aplikowanej ochrony wykorzystywany jest przewód ładujący, co sprawia, że montaż przebiega dużo szybciej i precyzyjniej.
Wśród prezentowanych produktów na szczególną uwagę zasługuje ImpactGLASS – rewolucyjne rozwiązanie w zakresie ochrony ekranu. Jest to połączenie szkła hybrydowego i folii anty-uderzeniowej, które wzmacnia ekran nawet do 5X, chroniąc przed skutkami uderzenia i upadku. Materiał nie kruszy się i nie pęka na krawędziach zapewniając nie tylko skuteczną, ale i długotrwałą ochronę, czym zdecydowanie przewyższa szkła hartowane.
źródło: 4publicity