GSMOperatorzy GSM

Wakacyjna promocja w Premium Mobile!

Premium Mobile, numer jeden spośród wszystkich operatorów telefonii komórkowej w Polsce (w rankingu przenoszenia numerów między operatorami), wprowadził specjalną promocję, która trwać będzie do końca wakacji. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się latem przenieść swój numer do sieci Premium Mobile, za pierwszy miesiąc korzystania z usług telekomunikacyjnych nic nie zapłacą.

 

Promocja trwa przez całe wakacje, od 1 lipca do 31 sierpnia 2018 r. Klientom, Którzy zdecydują się w tym okresie podpisać umowę z siecią komórkową Premium Mobile i przenieść do niej swój numer – zarówno z ofert na kartę, jak i z ofert abonamentowych – ich pierwszy miesięczny abonament zostanie obniżony do 0 zł.

Warto pamiętać, że sama procedura przenoszenia numeru jest bardzo prosta. Oprócz wizyty w Punkcie Sprzedaży, dyspozycji telefonicznej lub zakupu przez internet Abonent nie musi więcej nic robić.

Data przeniesienia numeru nie ma znaczenia. Nawet jeśli umowa zostanie podpisana w sierpniu, a data przeniesienia nastąpi w listopadzie, to nadal pierwszy abonament wyniesie 0 zł.

„Nasza promocja trwa przez cały okres wakacji. Pozwala klientom zaoszczędzić na kosztach abonamentu. Aby nie martwili się podczas wypoczynku o usługi telekomunikacyjne. Jest to doskonała okazja, aby podczas letnich podróży korzystać do woli z połączeń do najbliższych, przesyłać zdjęcia i wiadomości tekstowe oraz surfować bez ograniczeń w internecie.” – komentuje Dariusz Chlastawa, wiceprezes zarządu Premium Mobile.

Wakacyjna promocja w sieci Premium Mobile dotyczy trzech taryf – Freedom1, Freedom2 oraz Freedom3. Taryfa FreedomPL jest z promocji wyłączona. Natomiast promocja łączy się z ofertą obowiązującą dla Abonamentu Rodzinnego. Klient otrzymuje wszystkie zniżki związane z większą ilością numerów na swoim koncie.

 

„Co ważne można było wprowadzić naszą promocję m.in. dzięki temu, że nasza strategia zakłada niskokosztowość i niewydawanie pieniędzy na drogie kampanie reklamowe, celebrytów czy znanych piłkarzy. Po co zmuszać Klienta aby płacił za nasz marketing w cenie swojego abonamentu?” – dodaje Dariusz Chlastawa.

 

 

 

 

źródło: premium mobile