Samsung zaprezentował spektakularny pokaz świetlny na Burj Khalifa
Z okazji premiery najnowszych flagowych smartfonów Galaxy S9 i S9+, firma Samsung Electronics przygotowała spektakularny pokaz świetlny na budynku Burj Khalifa w Dubaju. Nowe smartfony marki Samsung zostały wyposażone m.in. w przeprojektowany aparat ze zmienną przysłoną.
Burj Khalifa to globalna ikona architektury, a także miejsce widowiskowych prezentacji LED. Samsung jest pierwszą firmą technologiczną, której reklama pojawiła się na fasadzie tego budynku. Począwszy od godz. 19.57 czasu GST 2 marca 2018 r. do godz. 20.27 czasu GST w dniu 3 marca 2018 r., marka Samsung pięciokrotnie zaprezentowała pokaz świateł LED w ramach kampanii Galaxy S9 i S9+ pod nazwą The Camera. Reimagined. Pokazowi towarzyszyły strefy demonstracyjne, w których klienci mieli możliwość bliżej przyjrzeć się multimedialnym możliwościom smartfonów. W tym Emoji AR, funkcji Super Slow-mo czy aparatowi, który doskonale sprawdza się w trudnych warunkach oświetleniowych.
Oprócz przyciągnięcia uwagi użytkowników w Dubaju, Samsung wprowadzi reklamę zewnętrzną w najczęściej odwiedzanych miejscach na najważniejszych rynkach globalnych. Kampania odnosi się do sloganu marki Samsung – „Do What You Can’t”. Wezwania do łamania granic i sięgania po to, co niedostępne.
Trzymając się naszej spuścizny nieustających innowacji, ta kampania jest kolejnym przykładem tego, w jaki sposób Samsung ciągle przesuwa granice możliwości. Dokładnie tak jak robią to nasze produkty i usługi. – stwierdza YH Lee, Global Chief Marketing Officer firmy Samsung Electronics. Spektakularnym pokazem świetlnym „Light Up” na budynku Burj Khalifa, zapewniającym doznania dla wielu zmysłów i przedstawiającym nowe urządzenia Galaxy S9 i S9+, wpisujemy się w sposób komunikowania się, angażowania i doświadczania świata przez naszych użytkowników.
źródło: samsumg