Blisko 34 tysiące osób na T‑Mobile Warsaw Games Week
To był nie lada weekend dla graczy! Na 12 000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej odwiedzający przez trzy dni mogli podziwiali stoiska największych producentów gier. Między innymi Sony PlayStation, Cenega, Ubisoft czy Activision. Dla najbardziej zapalonych fanów gier przygotowano najlepszy sprzęt dla graczy, aby mogli jeszcze przed premierą przetestować najgorętsze zbliżające się tytuły AAA. Nie zabrakło także spotkań z gwiazdami YouTube, turniejów, quizów i zabaw z atrakcyjnymi nagrodami dla zwycięzców.
T‑Mobile, jako partner tytularny wydarzenia, był obecny na imprezie z własnym stoiskiem. Przygotowanym we współpracy z partnerem ASUS, na którym zaprezentował m.in. najnowszą gwiazdę w swojej ofercie, najmocniejszy laptop gamingowy dostępny u operatorów – ASUS ROG Strix GL503.
Nie zabrakło także atrakcji dla odwiedzających. W specjalnie zaaranżowanej strefie T‑Mobile goście mogli odpocząć na wygodnych kanapach i podładować swoje smartfony. Szczególne wrażenia czekały na fanów wirtualnej rzeczywistości, którzy mogli zasiąść za kierownicą samochodu na stanowisku VR. A także na własnej skórze wypróbować bieżnię VR, po raz pierwszy zaprezentowaną szerszej publiczności.
Przez cały weekend na stoisku T‑Mobile rozgrywano turnieje w popularną grę League of Legends, których zwycięzcy mogli zgarnąć technologiczne gadżety od T‑Mobile. Największa niespodzianka czekała na dwóch szczęśliwców, którym udało się złamać kod do sejfu skrywającego w środku laptopa ASUS ROG Strix GL503, ponieważ mogli go zabrać ze sobą do domu jeszcze tego samego dnia.
Tegoroczna edycja była wyjątkowa pod jeszcze jednym względem – zmianie uległa formuła imprezy, która przyciągnęła także fanów twórców wideo dla YouTube. Wszystko dzięki połączeniu T‑Mobile Warsaw Games Week 2017 z LifeTube Video Fest. Uczestnicy mieli więc możliwość wziąć udział w dwóch wydarzeniach w ramach jednego biletu.
źródło: t-mobile