TelekomunikacjaTOP VIDEOS

T-Mobile „Gwiazdą Jakości Obsługi” już po raz jedenasty!

Doświadczenia naszych klientów są tym, co nas w T-Mobile naprawdę motywuje i napędza do działania. Codzienna obsługa tysięcy naszych użytkowników, to nie tylko praca – to misja, która zawsze nam towarzyszy. Bo chcemy łączyć naszych klientów z całym ich światem, burzyć między nimi bariery i zapewniać im najlepsze doświadczenia. I robimy to skutecznie, czego dowodem jest fakt, że w tym roku już po raz jedenasty zostaliśmy nagrodzeni „Gwiazdą jakości obsługi”! Tytuł ten przyznawany jest przez samych konsumentów, czyli grupę, na której opinii zależy nam najbardziej! 

W T-Mobile konsekwentnie burzymy bariery i zbliżamy ludzi, wykorzystując technologię do budowania lepszego, bardziej otwartego świata. Dbamy o to, by każdy miał równe szanse na rozwój – niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania – dlatego angażujemy się w projekty edukacyjne i społeczne, które przeciwdziałają wykluczeniu cyfrowemu – takie jak „Sieć Pokoleń”. Stawiamy na zrównoważony rozwój, troszcząc się o środowisko w ramach akcji „Stare telefony działają cuda”, jak i o relacje międzyludzkie w kampanii „Burzymy Bariery. Wierzymy, że technologia powinna łączyć, inspirować i wspierać – pomagając ludziom być bliżej siebie i rozwijać się w harmonii z otaczającym światem.

– W centrum naszych działań w T-Mobile zawsze jest człowiek – jego potrzeby i oczekiwania, którym staramy się sprostać poprzez nasze usługi i obsługę na najwyższym poziomie. Dlatego też stawiamy na spersonalizowane podejście, chcąc odpowiedzieć na indywidualne oczekiwania naszych klientów. Jako firma technologiczna ciągle się rozwijamy, wiec oprócz tradycyjnych form kontaktu, takich jak wizyta w salonie czy rozmowa telefoniczna, nasi klienci mogą skorzystać z aplikacji T-Mobile czy czatu na naszej stronie internetowej. Ta wielokanałowość pozwala na dostosowanie się do różnych grup klientów, a także zwiększa szanse na szybki kontakt i skuteczne rozwiązanie sprawy– mówi Iwona Bogdanov, dyrektorka Departamentu ds. Obsługi Klienta w T-Mobile.

Burzenie barier daje efekt!
Wszystkie te działania – od obsługi klienta przez program angażujący Magenta Moments, aż po kampanie społeczne – nie mają jednak znaczenia, jeżeli nie zaspokajamy podstawowych potrzeb telekomunikacyjnych naszych klientów. Właśnie dlatego rozwijamy naszą sieć 5G Bardziej. Jej sygnał na koniec 2024 r. dostępny był na niemal 3500 stacjach bazowych, obejmując tym samym połowę populacji Polski. Równolegle rozwijaliśmy sieć światłowodową – w zeszłym roku zwiększyliśmy długość własnych łączy o 2800 km do 13800 km. Obsłużyliśmy 3300 PB danych – 14% więcej niż rok wcześniej. SpeedTest.pl uznał nasz internet mobilny i domowy za najszybszy na rynku. Ta infrastruktura pozwala nam na realizowanie naszej nadrzędnej misji – łączenia klienta z całym jego światem.

– Nie chcemy tylko mówić do naszych klientów – chcemy, by mogli naprawdę doświadczyć tego, co tworzymy. Dlatego powstało takie miejsca jak T-Mobile Magenta Experience Center, gdzie każdy może samodzielnie przetestować najnowsze technologie, a także wziąć udział w warsztatach – mamy tam cykl zarówno dla seniorów, jak i osób zainteresowanych sztuczną inteligencją. Wierzymy, że prawdziwa innowacja to nie tylko nowoczesne produkty, ale także otwartość na dialog, dzielenie się wiedzą i budowanie przestrzeni, w której każdy może się rozwijać  dodaje Piotr Walczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile.

„Gwiazda jakości obsługi”
To wyróżnienie, którym uhonorowane zostają marki przyjazne, solidne, uczciwe i godne zaufania. Decyzja podejmowana jest na podstawie wyników badania satysfakcji klientów. Otrzymanie tej nagrody już po raz jedenasty to dla nas potwierdzenie, że wszystko to, co robimy – od świadczenia najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych, przez atrakcyjne oferty, aż po wszelkie dodatkowe działania, poprzez które chcemy zmieniać świat na lepsze – ma sens. A to przekonanie nas tylko napędza do tego, by nie spoczywać na laurach!

Źródło: T-mobile materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *