Weź udział w konkursie Festiwal jest w Tobie i wygraj nagrody od Sony
Sony rozpoczęło nową kampanię promującą głośniki z serii ULT POWER SOUND, w ramach której ogłoszono konkurs dla fanów muzyki i festiwali.
Sony zaprasza wszystkich miłośników muzyki do udziału w konkursie, w którym mogą zaprezentować swoją wizję festiwalu idealnego. Najlepsze pomysły zostaną nagrodzone wyjątkowymi nagrodami.
Celem kampanii jest nie tylko komunikacja funkcji nowej linii głośników, ale przede wszystkim zaproszenie młodego pokolenia oraz fanów festiwali do pokazania swojej kreatywności i oddanie im przestrzeni do wyrażenia siebie.
,,Festiwal jest w Tobie” to ukłon w stronę tych, którzy szukają prawdziwego kontaktu i doskonałego dźwięku – poza siecią pozorów i cyfrowym szumem. To zaproszenie do wspólnoty, w której możesz być sobą – mówi Radosław Pietrzkiewicz, Marketing Communication Head w polskim oddziale Sony Europe B.V
Dla ponad 80% przedstawicieli pokolenia „Z” muzyka to forma ekspresji, a dla 76% – opowieść o nich samych, która pomaga znaleźć bratnie dusze.[i] Dlatego kampania stawia nie tylko na produkt, ale przede wszystkim na osobiste doświadczenie i autentyczne emocje.
Kreatywność, która gra o nagrody.
Wystarczy wejść na stronę www.festiwalwtobie.pl, wpisać prompt i stworzyć własny festiwal, a narzędzie AI wygeneruje do niego plakat. Dwudziestu zwycięzców otrzyma nagrodę standardową – limitowaną koszulkę od Sony.
Aby wziąć udział w akcji wymagane jest wykonanie zadania konkursowego oraz wypełnienie formularza on-line znajdującego się pod podanym poniżej adresem: https://festiwalwtobie.pl/#generuj
Zgłoszenia będą przyjmowane od 4 czerwca 2025 do 4 sierpnia 2025 (włącznie).
Pozostałe wymagania oraz lista autoryzowanych partnerów handlowych Sony biorących udział w akcji promocyjnej wymienione są w regulaminie dostępnym: TUTAJ

Nagrody premium przewidziane w konkursie to dwa głośniki ULT Tower 10 oraz aż dwadzieścia bluz od Sony, które zostaną przyznane autorom najlepszych prac, którzy spełnią dodatkowe kryteria. Wystarczy wygenerować plakat, zakupić promocyjny głośnik SONY ULT POWER SOUND, a do zgłoszenia załączyć dowód zakupu wraz z numerem seryjnym zakupionego głośnika. Ubrania stworzone specjalnie na potrzeby akcji nie trafią do sprzedaży.

Lista modeli objętych promocją:
model | kategoria | nazwa kodowa |
ULT Field 3 | Głośnik przenośny | SRS-ULT30 |
ULT Field 5 | Głośnik przenośny | SRS-ULT50 |
ULT Field 7 | Głośnik przenośny | SRS-ULT70 |
ULT Tower 9AC | Głośnik imprezowy | SRS-ULT900AC |
ULT Tower 10 | Głośnik imprezowy | SRS-ULT1000 |
Serię ULT Power Sound tworzą produkty
- ULT TOWER 10 – potężny bas, dźwięk imprezowy 360°, oświetlenie imprezowe 360° i karaoke z użyciem dostarczanego mikrofonu bezprzewodowego. Głośnik można również połączyć z telewizorem, aby wzbogacić obraz mocniejszym dźwiękiem.
- ULT TOWER 9AC – głośnik imprezowy oferujący potężny bas i niezrównany poziom ciśnienia akustycznego. Wyposażony w cztery jednostki wysokotonowe, emituje czysty dźwięk z przodu i z tyłu głośnika, dwie jednostki średniotonowe do odtwarzania wyraźnych wokali oraz przetwornik niskotonowy Sony X-Balanced, która zapewnia potężny, czysty dźwięk.
- ULT FIELD 7 – głośnik charakteryzuje się wydajną baterią. Posiada także odporną na wodę i pył konstrukcję, pozwalającą imprezować w dowolnym miejscu. Do głośnika można także podłączyć mikrofon do karaoke, a dzięki wydajnemu akumulatorowi zabawa może trwać jeszcze dłużej.
- ULT Field 5 – przenośny głośniki z paskiem na ramię, przeznaczony dla osób pragnących słuchać muzyki w dowolnym miejscu. Odtwarza potężny, wzmocniony bas, poprawiający wrażenia podczas słuchania muzyki.
- ULT Field 3 – głośnik przenośny, który oferuje znaczną moc bez pogorszenia czystości brzmienia. Dwudrożna, aktywna konstrukcja z dedykowaną jednostką niskotonową i wysokotonową zapewnia potężny dźwięk i kryształową czystość wokali. Zoptymalizowane rozmieszczenie dwóch bocznych membran biernych uwydatnia bas.
Więcej informacji na temat produktów ULT POWER SOUND można znaleźć: TUTAJ
Za koncepcję i realizację kampanii oraz stworzenie platformy www.festiwalwtobie.pl, odpowiada konsorcjum agencji: JU: x Neon Shake x Euvic Digital. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Sales Intelligence. Kampania potrwa do 4 sierpnia 2025r.
Zamiast mówić o basach i decybelach, kampania opowiada o tym, co naprawdę gra w młodych – o emocjach, wspólnocie i autentyczności. To nie tylko opowieść o technologii. To komunikacja oparta na szczerości i wolności bycia sobą – mówi Magda Kantorowicz, Client Service Director w agencji JU: (Digitree Group).
Uwagi:
[i] Na podstawie raportu „Culture Next” od Spotify (edycja 2022): https://newsroom.spotify.com/2022-06-14/how-gen-z-is-using-audio-to-hear-and-be-heard/
Źródło: Sony materiały prasowe