GSMKonkursyWydarzenia, Oferty specjalne

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™

Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026TM.

Motorola i FIFA w pełni zaprezentują swoją pasję do innowacyjności podczas FIFA Club World Cup 2025TM. W trakcie tegorocznych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej zaoferują kibicom niezapomniane przeżycia przenoszące w samo centrum wydarzeń. Motorola będzie wykorzystywać swoją kultową markę do działań aktywacyjnych na boisku, angażując kibiców na całym świecie.

Celem marki Motorola, jako oficjalnego smartfonowego partnera wydarzenia, jest skojarzenie jej z jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych sportów na świecie – piłką nożną. Świadczy to o głęboko zakorzenionej więzi marki ze sportem, która odzwierciedla zasadnicze wartości marki: pasję, energię i innowacyjność.Motorola i Lenovo są gotowe dostarczać zintegrowane, innowacyjne technologie, dzięki którym piłka nożna stanie się jeszcze bardziej dostępna i angażująca. Obie marki chcą popularyzować tę dyscyplinę na całym świecie oraz tworzyć nowe, oparte na sztucznej inteligencji i technologiach rozwiązania dla kibiców.

Konkurs dla fanów piłki nożnej

W związku z działaniami dla kibiców piłki nożnej, od dziś zakup smartfonów Motorola z serii moto g wiąże się z niepowtarzalną szansą na wygranie pięciu dwuosobowych wyjazdów all-inclusive na FIFA Club World Cup 2025TM.

Zwycięzcy otrzymają nie tylko bilety na mecz w Nowym Jorku, ale marka pokryje także koszty podróży i zakwaterowania dla dwóch osób. Dzięki temu zwycięzcy będą mogli obejrzeć niezapomniany mecz finałowy (nagroda główna, miejsca 1-3) lub półfinałowy (nagroda dodatkowa, miejsca 4-5). Mecze zaplanowano na 8–9 lipca (półfinały) i 13 lipca (finał).

Uczestnictwo w konkursie jest równie ekscytujące, co proste:

  • Kup jeden z kwalifikujących się smartfonów Motorola – urządzenia z serii moto g zakupione pomiędzy 4 czerwca a 28 czerwca – w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, X-KOM, Neonet, Komputronik, Sferis, Delkom, eLenovo oraz w showroomie Lenovo i Motorola w Warszawie;
  • Udostępnij na swoim Instagramie kreatywny post (zdjęcie lub wideo), w którym zaprezentujesz swój talent (sztuczki piłkarskie, malowanie, śpiew, taniec, gry lub inne unikalne umiejętności) i odpowiesz na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/aś pojechać na FIFA Club World Cup 2025™.
  • Oznacz oficjalny profil @motorolapolska i dodaj hasztagi #MotorolaFIFA, #MotorolaSkills;
  • Zarejestruj swoje zgłoszenie na oficjalnej konkursu www.motorola.com/fifa.

Zgłoszenia są przyjmowane do 28 czerwca, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni wkrótce potem. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje i zgłosić swój udział, należy odwiedzić oficjalną stronę konkursu.

Partnerstwo Motorola i FIFA

Zaplanowana na wiele lat współpraca Motorola x FIFA rozpoczęła się podczas FIFA Beach Soccer World Cup 2025TM rozgrywanego na Seszelach. Klubowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej stanowią kolejny etap partnerstwa, w ramach którego Motorola będzie wspierać FIFA oraz wszystkie 32 zakwalifikowane drużyny rywalizujące ze sobą w 63 spektakularnych meczach w 12 lokalizacjach. Będzie to najbardziej otwarty i globalny turniej piłkarski w historii.  Zarówno na piasku, jak i na największych stadionach świata partnerstwo to jest ucieleśnieniem dążenia marki Motorola do inspirowania, wspierania i doceniania globalnej społeczności.

Źródło: Motorola materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *