GSMOperatorzy GSM

Małgorzata Walewska i Pezet w utworze promującym akcję „Stare telefony działają cuda”

Utwór  „Wszyscy to my” powstał w ramach promocji akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki ”Stare telefony działają cuda”. Operator zachęca w niej do oddania starego, nieużywanego telefonu do recyklingu w jednym ze swoich dowolnych sklepów w całej Polsce. Wsparcie finansowe, jakie T-Mobile przekaże Szlachetnej Paczce może sięgnąć nawet miliona złotych.

Raper Pezet, diwa polskiej sceny operowej, mezzosopranistka Małgorzata Walewska oraz kompozytor Łukasz „Luxon” Dowgiałło zostali zaproszeni do stworzenia utworu promującego akcję ”Stare telefony działają cuda”.

Nigdy nie bałam się wycieczek do innych gatunków muzycznych, dlatego ucieszyła mnie propozycja nagrania piosenki z raperem. Pezeta poznałam w studiu dźwiękowym i od razu wzięliśmy się do pracy. Bardzo szybko znaleźliśmy wspólny język i to jego tekst był dla mnie inspiracją do napisania refrenu. Na tyle zaintrygował mnie ten człowiek w kapturze, że chciałam posłuchać o czym rapuje. Weszłam na jego kanał i spędziłam z nim cały wieczór – mówi Małgorzata Walewska.

Utwór „Wszyscy to my” w skrócie opowiada o barierach. O barierach, które człowiek napotyka każdego dnia. Kampania jest świąteczna, więc dodałem do tego kawałek swojej historii o tym, że święta nie zawsze i nie dla wszystkich są miłe i kolorowe, dlatego warto pomagać – dodaje Pezet.

W ramach promocji akcji powstał trzyminutowy teledysk (reżyserii podjął się Daniel Jaroszek), zatytułowany „Wszyscy to my”, który ma premierę właśnie dziś, 26 listopada. Można go obejrzeć na kanale YouTube Koka Beats (Koka Beats – YouTube) lub na Szlachetna Paczka. Utwór będzie można usłyszeć na wszystkich platformach streamingowych (w tym: Spotify, Tidal czy YouTube).

Przesłanie akcji ”Stare telefony działają cuda” zostało zbudowane wokół tematyki przełamywania barier. Pomimo wielu różnic: przekonań, miejsca zamieszkania, czy wieku jest rzecz, która potrafi zjednoczyć wszystkich. Jest to wspólne czynienie dobra.

Za koncepcję, ideę kreatywną i realizację teledysku odpowiada agencja PZL, wraz z Departamentem Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile. Za materiały digital odpowiada agencja VML.

Źródło: T-Mobile materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *