GSMWydarzenia, Oferty specjalne

OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne technologie. Inicjatywa pod hasłem „Connecting Cultures, Inspiring Futures” ma umożliwić młodzieży poznawanie różnych kultur, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom marki w dziedzinie obrazowania. Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpi po zakończeniu odpowiednich procedur UNESCO. Ponadto OPPO inicjuje globalną kampanię #CaptureMyCulture, zachęcając użytkowników do dzielenie się zdjęciami, które pokazują ich lokalne tradycje. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do Paryża na wydarzenie OPPO Paris Photo Fair.

OPPO wpiera edukację kulturalną młodzieży

W ramach współpracy z UNESCO, OPPO przekaże 1000 tabletów, aby wesprzeć rozwój lokalnej edukacji młodzieży w Afryce i Azji. Urządzenia te zostaną wyposażone w kursy programowania opracowane w ramach inicjatywy „Youth Coding Initiative” uruchomionej wspólnie przez UNESCO i CODEMAO – markę zajmującą się edukacją dzieci w zakresie programowania. Wspólna inicjatywa OPPO i UNESCO ma na celu promowanie bezpiecznego i inkluzywnego korzystania z technologii oraz sprawiedliwej edukacji w Afryce i Azji. Ponadto ma pomóc w ochronie lokalnego dziedzictwa kulturowego poprzez nauczanie cyfrowe.

Bardzo doceniamy zaangażowanie OPPO w rozwój innowacji i edukacji młodzieży. Uczniowie i nauczyciele z Afryki i Azji z pewnością skorzystają na nowym partnerstwie.

Firmin E. Matoko, Assistant Director-General for Priority Africa and External Relations, UNESCO

Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpi po zakończeniu odpowiednich procedur UNESCO. Inicjatywa OPPO zyskała także wsparcie ze strony Krajowej Komisji Chin ds. UNESCO.

Kampania #CaptureMyCulture

Dodatkowo, z okazji swojego 20-lecia, OPPO rusza z globalną kampanią pod hasłem #CaptureMyCulture, zachęcając użytkowników do zaangażowania się w ochronę kultury poprzez dzielenie się zdjęciami, które celebrują ich lokalne tradycje. Zgłoszenia można przesyłać do 25 września br. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do Paryża na wydarzenie OPPO Paris Photo Fair.

Szczegóły można przeczytać, klikając tutaj.

OPPO nieustannie angażuje się w ochronę kultury

Zaangażowanie OPPO w edukację kulturalną wykracza poza partnerstwo z UNESCO. Na początku tego roku firma nawiązała współpracę z Discovery Channel i uruchomiła projekt „Culture in a Shot”, który ma na celu ochronę różnorodności kulturowej za pomocą technologii obrazowania. W ramach inicjatywy, na zdjęciach uchwyceni zostali ludzie z różnych grup etnicznych, którzy poprzez pasje zachowują swoje dziedzictwo. Są to na przykład indonezyjscy rzemieślnicy tworzący batik czy członkowie plemienia Lisu wyrażający swoje dziedzictwo przez muzykę. Każda grupa opowiada unikalną historię kulturową poprzez odrębną formę sztuki.

OPPO nieustannie przesuwa granice innowacji technologicznych, wykorzystując swoją wiedzę w zakresie sztucznej inteligencji i obrazowania w celu zwiększenia ochrony kultury i edukacji. Zapewniając kreatywne narzędzia, OPPO łączy kultury i inspiruje kolejne pokolenia. W swojej najnowszej serii smartfonów – OPPO Reno12 5G, marka udostępnia funkcję AI Studio, która pozwala tworzyć portrety w różnorodnych scenografiach. Użytkownicy poprzez jedno kliknięcie mogą przenieść się m.in. do Hiszpanii, by przeobrazić się w tancerza czy tancerkę flamenco.

Z okazji swojego 20-lecia, OPPO pozostaje wierne swojej misji: „Technology for Mankind, Kindness for the World”. W przyszłości marka będzie nadal wykorzystywać technologię, aby przyczyniać się do pozytywnego wpływu na społeczeństwo, promując ochronę kultury i edukację młodzieży oraz wspierając rozwój globalnego dziedzictwa.

Źródło: OPPO materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *