Deutsche Telekom nawiązuje współpracę z zespołem Gorillaz, przenosząc muzykę w zupełnie nowy wymiar
W ramach swojego międzynarodowego projektu muzycznego T-Mobile Electronic Beats, Deutsche Telekom, właściciel marki T-Mobile łączy siły z Gorillaz by przenieść muzykę na nowy poziom. Dzięki zaadaptowaniu nowych technologii, obejmujący całą Europę projekt otwiera przed użytkownikami zupełnie nowe doświadczenia muzyczne.
- Deutsche Telekom ogłasza współpracę z Gorillaz
- Ekskluzywne materiały z pierwszego koncertu, podczas którego usłyszymy utwory z nowego albumu grupy – „Humanz”, dostępne będą jeszcze przed jego premierą w Kwietniu
- Deutsche Telekom połączy zaawansowaną sieć 4G z najnowszymi osiągnięciami technologii AR, tworząc kampanię opartą na zupełnie nowym sposobie doświadczania muzyki
- Magia Gorillaz polega na tym, że są oni postaciami jednocześnieprawdziwymi i wirtualnymi, co doskonale rozumie ekipa Electronic Beats, która jest szczególnie otwarta na innowacje
- — powiedział Niamh Byrne z Eleven Management, dodając –
- Zdobyli się na niezwykle odważny krok w nieznane, aby wraz z nami urzeczywistnić naszą wizję.
T-Mobile wierzy, że „Life is for sharing”, a jako właściciel i operator jednej z największych na świecie zaawansowanych sieci 4G ma obowiązek umożliwić użytkownikom doświadczanie jak technologia wzbogaca i rozszerza nasze doświadczenie.
- Jesteśmy bardzo dumni z tego, że zespół zwrócił się do nas z propozycją wykorzystania możliwości, jakie oferuje T-Mobile Electronic Beats, aby wprowadzić szerokie grono odbiorców w nowy wymiar muzycznych doświadczeń w świecie Gorillaz
- – powiedział Wolfgang Kampbartold, wiceprezes międzynarodowej komunikacji rynkowej w Deutsche Telekom.
W ramach kampanii promującej najnowszy album zespołu „Humanz”, który na rynku pojawi się 28 kwietnia, Deutsche Telekom planuje kampanię demonstrującą, jak kreatywne użycie nowych technologii może zwiększyć doznania muzyczne. Pierwszą z zaplanowanych inicjatyw będzie udostępnienie innowacyjnej aplikacji opartej na technologii AR (Augmented Reality), która zapewni użytkownikom dostęp do ekskluzywnych materiałów od zespołu Gorillaz. W kilku najważniejszych regionach działalności Deutsche Telekom odbędą się też wyjątkowe koncerty. (rekomendujemy: Premierze nowego albumu zatytułowanego „Humanz”, która zaplanowana jest na 28 kwietnia, towarzyszyć będzie kampania T-Mobile, która zaprezentuje, jak kreatywne wykorzystanie nowych technologii może wzbogacić muzyczne doświadczenia. Pierwszym elementem tej inicjatywy będzie innowacyjna aplikacja wykorzystująca technologię AR (rozszerzonej rzeczywistości), która umożliwi dostęp do wyjątkowych treści związanych z Gorillaz. T-Mobile zaprezentuje także serię ekskluzywnych koncertów, których lokalizację zostaną podane niebawem)
Opowiadając o partnerstwie, Jamie Hewlett z zespołu Gorillaz mówi:
- Współpraca z Deutsche Telekom pozwoliła nam eksperymentować, odkrywać i urzeczywistnić nasze marzenia
Ekskluzywne materiały wideo od Gorillaz będzie można obejrzeć na stronie www.electronicbeats.pl. Kolejne aktywności i wydarzenia zostaną ogłoszone wkrótce.
T-Mobile Electronic Beats
T-Mobile Electronic Beats to projekt, którego celem jest odkrywanie i tworzenie nowych trendów w świecie kultury miejskiej. Electronic Beats przełamuje bariery stojące między tym, co już popularne, a tym, co na rozpoznawalność i poklask po prostu zasługuje. Od muzyki, przez technologię, po sztukę – wszędzie możemy odkryć coś, co na zawsze zmieni nasze postrzeganie świata. W historii, program angażował do współpracy uznanych artystów – m.in. Grace Jones, Depeche Mode, czy Moderat wspierając jednocześnie rozwój młodych talentów takich jak Ry X.
Od lat, w całej Europie, Electronic Beats zmieniało rynek muzyczny wynajdując młodych i zdolnych artystów, opisując zmiany zachodzące w świecie elektroniki, dając przestrzeń, którą muzycy i nie tylko mogli wykorzystać do rozwoju.
T-Mobile Electronic Beats zadebiutował w Polsce w 2016 roku Program był częścią trzech najciekawszych polskich festiwali, a sceny Electronic Beats można było odwiedzić na płockim Audioriver, katowickim OFF Festivalu oraz białostockim Up To Date. W tym roku, rozwijając swój program, pojawi się na kolejnych ważnych wydarzeniach muzycznych w całym kraju.
źródło: t-mobile.pl