techhumanized powered by T-Mobile i Media-feed.pl
T-Mobile jest uczestnikiem ale i inicjatorem wielu istotnych projektów zmieniających cyfrową rzeczywistość. By przybliżyć świat nowoczesnych technologii i wyjaśnić jak zmienią one codzienność podejmuje współpracę z Adamem Przeździękiem – trendwatcherem i autorem bloga Mediafeed.pl.
#techhumanized powered by T-Mobile i Media-feed.pl
Mediafeed.pl prowadzony przez eksperta branży interaktywnej – Adama Przeździęka, to jedno z najbardziej opiniotwórczych polskich mediów o marketingu cyfrowym i trendach technologicznych. Adam od ponad 10 lat doradza markom, obserwuje, analizuje i przedstawia nowe trendy w zakresie cyfrowych technologii, komunikacji oraz innowacji. Bada, jak wpływają one na naszą codzienność. W 2015 roku jego blog został wyróżniony przez prestiżowy magazyn „Adweek”, jako jedno z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy i mediów.
– O partnerstwie z T-Mobile trendwatcher pisze tak: „Celem projektu, który nazwaliśmy #techhumanized, jest przybliżanie innowacji technologicznych i kierunku ich rozwoju, ale również tłumaczenie oraz dodawanie ludzkiego kontekstu do tego, jak te najnowsze rozwiązania wpłyną na nasze życie, jak je zmienią za kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt lat. To nasz cel nadrzędny, cała reszta pozostaje nieznana.”
„Żyjemy w fascynujących czasach. Niemal codzienne pojawiają się innowacje, które mają szansę wpłynąć na całe społeczeństwa. Wiele z nich dotyczy technologii mobilnych i cyfrowej komunikacji, dlatego przybliżanie takich tematów i objaśnianie ich traktujemy w T-Mobile jako element naszej misji. „– mówi Małgorzata Rybak – Dowżyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska:
T-Mobile, wraz z Adamem Przeździękiem, będzie w tym roku obecne na kilku prestiżowych konferencjach technologicznych. Z każdej z nich zostaną czytelnikom przybliżone kluczowe nowinki w formie analiz, prezentacji trendów na Slideshare oraz bieżącego komentowania wydarzeń w kanałach społecznościowych blogera i marki.
Na początek projektu została wybrana jedna z najważniejszych konferencji tego typu na świecie – SXSW w Austin w Teksasie. W ostatnich latach gościły tu takie nazwiska jak: Elon Musk, Bill Gates, Michelle oraz Barack Obama, Mark Zuckerberg czy Pharrell Williams. ”
Wszystko, co obecnie i niebawem kluczowe w branży technologii, reklamy i digital, przez tydzień omawiane będzie właśnie w Austin”– pisze o tym prestiżowym wydarzeniu Adam.
źródło: t-mobile.pl