Nowa odsłona oferty MagentaBIZNES z Samsung Galaxy S8
Dużym atutem nowej odsłony oferty MagentaBIZNES T‑Mobile dostępnej od października jest możliwość zakupu Samsunga Galaxy S8 w łącznej cenie 2002 zł z VAT. Tak atrakcyjną rynkowo ofertę na jeden z flagowych modeli smartfonów otrzymają klienci, którzy zdecydują się na sprzęt na raty. Z opłatą 9 zł z VAT na start oraz kwotą 45 zł netto miesięcznie za telefon w ramach dowolnego pakietu MagentaBIZNES na 36 miesięcy. Co więcej, dzięki premii Samsunga po zakupie urządzenia klienci biznesowi będą mogli pobrać kod promocyjny. Dzięki czemu otrzymają aż 500 zł zwrotu. Z kolei przedsiębiorcy, którzy przeniosą swój numer do T‑Mobile, otrzymują router mobilny. Router umożliwia korzystanie z nielimitowanego internetu niezależnie od miejsca. Na dowolnym urządzeniu, np. w biurze zamiast internetu stacjonarnego, w delegacji czy podczas spotkania z klientem. Jakie jeszcze korzyści oferuje małemu i średniemu biznesowi T‑Mobile w ramach oferty MagentaBIZNES?
Internet, który nigdy nie zwalnia
W ofercie MagentaBIZNES operator postawił na rozwiązania cyfrowe, ułatwiające firmom prowadzenie biznesu. Także w sieci, czyli tam, gdzie klienci spędzają najwięcej czasu. Oprócz karty SIM, przedsiębiorcy otrzymują więc drugą, oddzielną kartę do routera z usługami sieciowym. Zapewni ona dostęp do internetu nie tylko w siedzibie przedsiębiorstwa, lecz także m.in. podczas spotkań służbowych. Do zestawu w ramach jednej umowy bez problemu dobierzemy również kolejne karty, każda za 30 zł netto miesięcznie. Wszystkie karty SIM oraz karta do routera posiadają dostęp do współdzielonego internetu. Dzięki czemu firmy nie muszą zastanawiać się, jakiego pakietu potrzebują. Zwłaszcza że MagentaBIZNES oferuje nielimitowany internet, który pozwoli całkowicie zapomnieć o pakietach.
Co istotne, w ramach wariantu VIP firmy mogą otrzymać nielimitowany internet z maksymalną dostępną prędkością na karcie do routera. Nieograniczone pakietem są również karty SIM, które umożliwiają transfer danych z prędkością do 20 Mb/s. Jeżeli jednak firma jedną z kart SIM chce – podobnie jak kartę sieciową – wykorzystać w routerze, wówczas dobrym rozwiązaniem będzie podniesienie prędkości do 60 Mb/s lub do maksymalnej dostępnej prędkości transferu. T‑Mobile zostawia użytkownikom ponadto wybór, czy dodatkowe urządzenia chcą dokupić przy podpisaniu umowy, czy może w trakcie jej trwania, dzięki czemu oferta jest wyjątkowo elastyczna. Sporym atutem jest także szeroki zakres usług dodatkowych. W którym znajduje się m.in. aplikacja Księgowość Online do samodzielnego prowadzenia księgowości i fakturowania czy Zdalny IT Serwis.
Kolejny klient T‑Mobile na ekranie
Ofercie operatora towarzyszy kolejny, trzeci już spot w ramach kampanii MagentaBIZNES. Pokazującej prawdziwych klientów biznesowych T‑Mobile, którzy z pomocą narzędzi cyfrowych i telekomunikacyjnych codziennie budują i prowadzą z sukcesem swój biznes. W filmach pojawia się również Dorota Wellman, która sprawdza, jakie rozwiązania wspierają przedsiębiorców w tworzeniu dynamicznej, sprawnie działającej firmy. Tym razem, w najnowszym materiale, widzowie mają okazję zobaczyć Łukasza Wojciechowskiego prowadzącego firmę Smartgeo, świadczącą usługi geodezyjne. W dwóch wiosennych realizacjach związanych z kampanią wystąpili z kolei m.in. Michał Spodymek wykorzystujący media społecznościowe do prezentacji mieszkań w biurze Goeste Nieruchomości, Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu, która wykonuje szkice projektowe na tablecie, czy Joanna Lewandowska, prowadząca internetową pracownię florystyczną Kwiatowa Manufaktura. Niezależnie od reprezentowanej branży, wszystkie firmy łączy umiejętne i pomysłowe wykorzystanie cyfrowych rozwiązań w biznesie.
źródło: t-mobile