GSMSmartfony i Telefony Komórkowe

Mobilny Serwis Samsung – szybka naprawa w zasięgu ręki

Wraz z premierą najnowszych smartfonów Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7, Samsung wznawia usługę Mobilnego Serwisu dla urządzeń Galaxy na terenie Warszawy. Użytkownicy smartfonów z serii Galaxy Z Fold i Galaxy Z Flip objętych gwarancją mogą liczyć na bezpłatny dojazd mobilnych serwisantów Samsung

9 lipca Mobilny Serwis Samsung wyruszył na ulice Warszawy z jedną misją: oszczędzić czas i zapewnić wygodę użytkownikom urządzeń Galaxy. W razie nagłej potrzeby wystarczy zamówić usługę, a Mobilny Serwis pojawi się w wyznaczonym miejscu (w domu, biurze, kawiarni), by naprawić smartfon, smartwatch lub tablet Galaxy. Wystarczy zamówić wizytę, a certyfikowani technicy Samsung naprawią urządzenie na miejscu, oszczędzając czas spędzany w tradycyjnym centrum serwisowym. Specjaliści zaopatrzeni w oryginalne części pojawią się pod wskazanym adresem w Warszawie i w maksymalnie trzy godziny przywrócą sprawność Twojemu urządzeniu Galaxy. To pełna wygoda i bezpieczeństwo: naprawa odbywa się na miejscu przy zachowaniu gwarancji producenta.

Jak działa Mobilny Serwis Samsung?

  • Mobilny Serwis Samsung działa wyłącznie na terenie Warszawy
  • Naprawa smartfonu lub tabletu Galaxy trwa maksymalnie 3 godziny
  • Serwisowanie obejmuje wszystkie urządzenia Galaxy - zarówno na gwarancji, jak i po jej zakończeniu
  • Dojazd mobilnego serwisu dla urządzeń z serii Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold objętych gwarancją jest bezpłatny[1]

Jak przygotować urządzenie do naprawy?

Aby naprawa przebiegła szybko i bezpiecznie, przygotuj swoje urządzenie Galaxy:

  • Wykonaj kopię zapasową danych
  • Usuń wszystkie hasła i zabezpieczenia
  • Wyjmij kartę SIM i kartę pamięci
  • Zdejmij etui i inne akcesoria
  • Przygotuj dowód zakupu urządzenia – i gotowe, specjaliści zajmą się resztą!

Dlaczego warto skorzystać?

Wybierz Mobilny Serwis Samsung i postaw na wygodę oraz jakość. Sprawdź, co zyskujesz, zamawiając naprawę pod wskazany adres:

  • Oryginalne części z gwarancją: serwis korzysta wyłącznie oryginalnych części Samsung
  • Pełna ochrona gwarancyjna: urządzenie zachowuje certyfikat szczelności IP oraz gwarancję producenta
  • Kompleksowa kontrola jakości: po naprawie wykonywane są dokładne testy urządzenia m.in. ładowania, ekranu dotykowego, Wi‑Fi, aparatu, mikrofonu i głośników
  • Sprawdzone zaufanie użytkowników: centra serwisowe Samsung w 2025 roku zdobyły po raz kolejny tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi za solidność, przyjazność i wiarygodność

Więcej szczegółów na temat mobilnego serwisu Samsung znajdziesz na stronie: Mobilny serwis Samsung | Samsung PL

[1] Regularny koszt usługi to 300 zł.

Źródło: Samsung materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *