MagentaBiznes – tak się robi efekt WOW w biznesie
T‑Mobile kolejny raz oddaje głos polskim przedsiębiorcom
W ubiegłym roku w kampanii T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym” uczestniczyli przedsiębiorcy reprezentujący różne branże, dla których własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. W kwietniowej kampanii oferty MagentaBiznes, ponownie biorą udział przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z usług T‑Mobile. W pierwszym spocie wystąpiła Katarzyna Molska, architekt krajobrazu, która od 1997 r. z sukcesem prowadzi własną firmę, w czym pomaga jej wykorzystywanie usług telekomunikacyjnych i sieciowych. Pozwalają one na szybki i sprawny kontakt ze współpracownikami i podwykonawcami, nawet gdy znajdują się oni w terenie. A dzięki stałemu dostępowi do Internetu można w wygodny sposób prezentować klientowi wizualizację projektu jego ogrodu. Rozmawia z nią Dorota Wellman, która wzięła udział również w kampanii wizerunkowej operatora – Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile.
MagentaBiznes – efekt WOW w biznesie
Kampania MagentaBiznes opowiada historię firmy, która podobnie jak tysiące małych i średnich firm w Polsce, potrzebuje prostej oferty i elastyczności w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Jasna i przejrzysta propozycja T‑Mobile dla firm z nielimitowanym internetem i rozmowami dla wszystkich w firmie daje ogromną swobodę w korzystaniu z usług. Szczególnie w sytuacji, kiedy konieczne jest zatrudnienie sezonowych pracowników. MagentaBiznes daje właścicielowi firmy wyjątkową możliwość – po sezonie, za nieużywane dodatkowe karty SIM opłata wynosi zaledwie 1 zł netto miesięcznie. I tak się robi efekt WOW w biznesie.
Dodatkowo w kampanii podkreślana jest również możliwość dokupienia do firmy urządzeń w dowolnym momencie na preferencyjnych warunkach. W ofercie znajdują się między innymi Huawei P20, Huawei P20 Lite oraz router Huawei B529 a także Samsung Galaxy S9.
źródło: t-mobile