GSMOperatorzy GSM

W T-Mobile superoferta dla firm

Superoferta dla firmy? Tylko z supersmartfonem i 500 złotową zniżką na zakup kolejnego!

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm promująca supersmartfony za 1 zł na start z dodatkową zniżką na zakup kolejnych urządzeń. Bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec – prowadzący m.in. program „Usterka” oraz „Odlotowy ogród”.

25 lutego br. rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm, w której spoty są utrzymane w znanym już formacie Smartfonerii. Dominik Strzelec wciela się w rolę reportera pytającego przedstawicieli firm o najlepszą ofertę dla nich. Klienci odpowiadają, że to supersmartfon za złotówkę i 500 złotych zniżki na kolejny. W T-Mobile taką ofertę można uzyskać w taryfie proFirma Nova z rozmowami, SMS-ami/MMS-ami w kraju bez limitu oraz dostępem do Internetu bez limitu danych w cenie 109, 99 złotych netto miesięcznie. Uzyskaną od T-Mobile dodatkową zniżkę można wykorzystać na zakup innego sprzętu potrzebnego w firmie, np. tabletu czy laptopa przy zawieraniu kolejnej umowy z operatorem. Niewątpliwą zaletą oferty T-Mobile są najnowsze i najlepsze smartfony m.in. Samsung Galaxy S7 czy Sony Xperia X. Dla naszych stałych klientów mamy jeszcze więcej korzyści w ramach programu „Stali mają lepiej”.

Kampanię telewizyjną wspierają działania obejmujące prasę, Internet, radio, kanały społecznościowe, oraz materiały POS w sklepach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajmie się Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Więcej informacje o ofercie jest dostępnych na stronie www.t-mobile.pl

 

źródło: t-mobile.pl