GSMSmartfony i Telefony Komórkowe

Świetne wyniki sprzedaży produktów Xiaomi

ABC Data, jako jedyny oficjalny przedstawiciel marki Xiaomi w Polsce, konsekwentnie realizuje założenia przyjętej strategii. Potwierdzają to znakomite wyniki sprzedaży smartfonów sygnowanych logo Mi.

Dynamika sprzedaży produktów Xiaomi utrzymuje się na wysokim poziomie od początku roku. W okresie od stycznia do marca kupiono o 135 procent więcej smartfonów i akcesoriów niż w ostatnim kwartale minionego roku, a w drugim kwartale popyt wzrósł o kolejne 140 procent. W segmencie smartfonów najpopularniejszym modelem był Redmi 4A. Spośród akcesoriów, które współtworzą dziś Mi Ecosystem, chętnie wybierano przystawki telewizyjne Mi BOX 4K, inteligentne opaski Mi Band 2, głośniki Mi Bluetooth Speaker, a także przenośne ładowarki Mi Power Bank.

Tym samym, po dziewięciu miesiącach budowy kanału sprzedaży w segmencie sklepów specjalizujących się w elektronice i sprzęcie IT, udział smartfonów marki Xiaomi zwiększył się do 8-10 procent. Przy czym udział jest jeszcze większy wśród modeli, które kosztują co najmniej 500 PLN. W maju wyniósł kilkanaście procent.Redmi4A

– Rosnące zainteresowanie produktami z logo Mi jest pochodną kilku czynników. Firma oferuje produkty bardzo wysokiej jakości po atrakcyjnej cenie. Przykładem mogą być wspomniane najnowsze telefony z serii Redmi. Kosztują od 599 PLN do 1099 PLN. Do tego, są bardzo dobrze wykonane. Jednocześnie prezentują identyczne lub nawet lepsze parametry techniczne niż wiele modeli alternatywnych marek. Podobnie jest z akcesoriami – mówi Łukasz Łyżwa, Xiaomi Product Director w ABC Data.

Kolejne cele ABC Data to poszerzenie oferty w kanale operatorskim i oficjalne wprowadzenie marki Xiaomi na rynki bałtyckie. Obecnie współpracujemy z Play, który oferuje smartfony Xiaomi Redmi 4A, a od niedawna także Xiaomi Redmi 4X. Podjęliśmy również pierwsze działania w celu budowy kanałów sprzedaży na Litwie, Łotwie i w Estonii. Modele sygnowane logo Mi są już dostępne w ofercie skandynawskiego operatora komórkowego Telia, który odpowiada za ponad 40 procent sprzedaży smartfonów na Litwie. Klienci mogą wybierać m.in. najnowsze modele z serii Redmi i flagowca Mi Note 2.

– Bardzo cieszy nas fakt, że nasze produkty pojawiły się w oficjalnej sprzedaży na Litwie. Rynek ten jest dla nas ważny i obiecujący z kilku powodów.  Po pierwsze, wielu klientów jest otwartych na nowe marki i produkty. Po drugie, cały region bałtycki wykazuje stabilny wzrost. Dzięki temu rynek elektroniki użytkowej ma ogromny potencjał do dalszego wzrostu – mówi Liu Yi, Global Sales Director, Xiaomi.

W przyszłości planujemy również wprowadzenie marki Xiaomi na kolejne rynki w Europie Centralnej i Wschodniej.

Więcej o Redmi 4A znajdziecie u nas tutaj: Redmi 4A

 

źródło: abc data