Dostęp mobilny i stałyGSMInternetOperatorzy GSM

HASHTAGOWA OFERTA MOBILNA NETII

Sukces usług mobilnych sprzedawanych w pakietach z internetem i TV zachęcił Netię do zaoferowania abonamentów mobilnych solo. Czyli bez usług stacjonarnych. Oto OFERTA MOBILNA NETII.

Na stronie http://mobile.netia.pl dostępnych jest sześć bardzo prostych taryf bez „lojalki”. Będą to np. nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce za 9,90 zł miesięcznie.

 

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia, przyjazna sprzedaż on-line, darmowa dostawa kurierem i zaledwie 29 zł opłaty aktywacyjnej. Są to wspólne cechy wszystkich sześciu nowych abonamentów Netia Mobile.

Wśród taryf można znaleźć ofertę typu freemium, #ZaDarmoSię, która oferuje 100 minut wymiennych na 100 SMS-ów. A także 100 MB internetu za darmo przez pół roku, a następnie za 9,90 zł miesięcznie.

Ciekawie prezentują się trzy oferty za 9,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy:

#PiszeSię – nielimitowane SMS-y i MMS-y (minuta połączenia za 0,28 zł).

#MówiSię – nielimitowane połączenia głosowe (SMS-y i MMS-y za odpowiednio 0,20 i 0,50 zł).

#SurfujeSię – 10 GB danych miesięcznie (ceny rozmów i wiadomości analogiczne jak w pozostałych taryfach tej serii).

Do wyboru są też nieco droższe abonamenty. #DużoSię – nielimitowane połączenia oraz SMS-y (MMS-y po 0,50 zł/sztuka) oraz 4 GB danych za 19,90 zł miesięcznie. Za 29,90 zł miesięcznie można natomiast skorzystać z abonamentu o nazwie #WszystkoSię, w którym nielimitowane są zarówno rozmowy, jak i wiadomości SMS i MMS, a pakiet internetowy to 10 GB.

We wszystkich powyższych abonamentach po wykorzystaniu limitów danych (w taryfach #PiszeSię, #MówiSię przez cały okres umowy) można korzystać z nielimitowanego internetu z tzw. lejkiem o przepustowości do 32 kb/s. A to z kolei pozwala np. na komunikację poprzez aplikacje typu Messenger.

Usługi w powyższych taryfach działają wyłącznie na terenie Polski. Natomiast ceny obowiązują przy e-fakturze i terminowych płatnościach oraz wyrażeniu zgód marketingowych.

 

 

 

 

źródło: netia